Label-24

Welkom op mijn blog: wonen, creatief, landelijk en stoer...

zondag 10 april 2016

Lustrum!

Mijn eerste lustrum is een feit: zaterdag 16 april wordt mijn 5e voorjaarstuinfair! 
In 2012 ben ik gewoon begonnen met een maf idee: waarom zal ik niet zelf een tuinfair houden? 
Het tuinhuisje werd getransformeerd tot een minishopje, en de tuin werd open gezet voor alle bezoekers...zomaar in een nieuwbouwwijk vond er de eerste tuinfair plaats!
En wat was ik verrast...heel veel bezoekers, en bloggers: in ieder geval Tjits, Eefie, Truutske..Gerry! Gerry kwam zelfs spontaan de hele dag helpen!
Toen hielden we het met zijn vieren...dat was de eerste keer, een groot succes en nu zijn we 4 jaar verder en is de 5e voorjaarstuinfair een feit!
Wie had dat gedacht? Ik niet in ieder geval...ik begon wat te knutselen, stelde er een doel bij en zo is het gekomen...!

En nu wordt het dan weer een lente tuinfair, het verschil is wel groot: andere producten, een stuk meer ervaring,  en inmiddels draai ik hem helemaal alleen!

En alles nog steeds gewoon op hobbybasis, en wat vind ik het leuk om te doen ! Voor mij is al dat geknutsel een heerlijke ontspanning!

Hier links een fotocollage van toen ...van Tjits!
en zo leuk als je terug kijkt naar de foto's van toen...
wat was de tuin nog anders...en inmiddels hebben we een grote overkapping!


een tent op de oprit..de weersvoorspelling
 was wat dubieus
best kaal toen nog...












En natuurlijk is de stijl van de producten ook veranderd....maar wat niet is veranderd..dat is het enorme plezier dat ik er nog steeds in heb, de spontane en leuke reacties van mensen en de contacten die daardoor ontstaan! Het bloggen is wel veel minder geworden..nu is er facebook, instagram, twitter en mijn site uiteraard om bij te houden.









Voor de komende fair heb ik dan ook heel veel andere producten klaar staan, maandenlang aan gewerkt...met plezier! Voor de 5e keer mag je wel wat grootser uitpakken nietwaar?





Uiteraard zijn jullie/ is iedereen weer van harte welkom!
De koffie en thee staan klaar met uiteraard weer wat lekkers erbij!
Meer info op www.label-24.nl of

https://www.facebook.com/label24deco/ 


Hartelijke groet, Jacqueline

5 opmerkingen:

  1. Wat leuk dat je dit al vijf jaar diet. Ik begrijp wel dat het een succes is als ik al die leuke spullen zie! Ik vind de rotan vazen op de laatste foto super leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat leuk dat het zo'n succes is...lekker doorgaan....liefs fijne week van mij x

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ha, wat leuk!
    Super dat je al voor de vijfde keer je Fair houdt, het zal best super gezellig worden!!
    Succes nog met de voorbereidingen...

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ha, wat leuk!
    Super dat je al voor de vijfde keer je Fair houdt, het zal best super gezellig worden!!
    Succes nog met de voorbereidingen...

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Gefeliciteerd met je lustrum. Hoop altijd nog eens bij je te komen buurten maar ja, druk,druk,druk..

    Lieve groet, dinah

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je reactie!
Erg leuk als je een berichtje achterlaat, ik lees ze graag!