Label-24

Welkom op mijn blog: wonen, creatief, landelijk en stoer...

maandag 4 januari 2016

Winters speldenprikje...

Ah..toch nog! Net in het nieuwe jaar wat winterse taferelen!
Wat had ik dat graag met de kerst gehad! Maar nu even toch wit dus maar van genieten!
En o ja..mijn eerste post weer van dit jaar dus wens jullie ook allemaal een heel goed en gezond 2016!



 Zo bizar...mijn Spaanse margrieten stonden nog steeds te bloeien vanaf de zomer! En nu een laagje sneeuw erop!

Helaas zijn de voorspellingen niet van lange duur...maar wie weet wat er nog komt!
Fijne eerste werkweek allemaal!
Groeten,Jacqueline

11 opmerkingen:

  1. Ha Jacqueline, leuk om ook bij jouw foto's van het winterse speldenprikje te zien:) Hier in het noordoosten ligt zelfs nog een beetje meer sneeuw. In onze tuin bloeien ook nog bloemen, zoals de geranium en de roos, maar dit winterse speldenprikje heeft daar vast een einde aan gemaakt!

    Liefs, Tjits

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat gezellig een mooi winters plaatje!!! Voor jou ook alle goeds voor 2016!!!!!
    Had ik je al bedankt voor je lieve kaart???? Zo lief!
    Op Instagram heb ik je net gevonden!!! Leuk om je daar ook te volgen!

    Fijne week en liefs,
    Eefie

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Jazeker en jij ook bedankt voor je lieve kaart! Ik zal even bij je reageren!

      Verwijderen
  3. Voor jou ook nog de beste wensen Jacqueline en wat is het toch mooi...even die winterse plaatjes....prachtig.....lieve groet en fijne avond Marjon

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Het is echt een speldenprikje. Hier werd dat uiteraard regen. Als je die hoeveelheid in sneeuw had gehad, was er toch best een flink pak gevallen. Wie weet wat we toch nog krijgen. Ik vond het vanavond dat ik naar huis ging behoorlijk koud.
    Nog een goed 2016 toegewenst. Groetjes Sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Jullie zijn bofferds.
    Hier is het diep bewolkt en regen.
    Geniet er maar lekker van!
    Je krijgt hoe dan ook mooie foto's!

    Liefs, Gerry

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Tja......hier nog niks hoor gelukkig.....wel mooi voor de foto maar verder vind ik sneeuw niks aan hoor sorry.....gelukkig nieuwjaar liefs van mij x ❤️

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hallo wil je bij deze een gelukkig nieuwjaar wensen, wat aan het rondkijken in blogland jammer genoeg is het me nog steeds niet gelukt om een blog te zetten ... De rust in huis is nog niet optimaal, de privéomstandigheden en de drukte van de feestdagen en al de kleinkinderen vergen zoveel energie dat het gewoon niet lukt ... hoop snel weer een blog te maken als ik weer wat meer rust kan vinden ... tot dan geniet ik van jullie mooie foto's en verhalen ... wens jullie een gezond en mooi 2016 ... Lieve groet Rosita

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Zo raar dat er bij jullie sneeuw is en hier helemaal niets! Ik had het ook graag met kerst gehad, maar wie weet dit jaar?

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Mooi sneeuw, hier is alles nog nat en donker.

    Voor jou ook de beste wensen voor 2016, Roelie

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Jij ook een gezond en gelukkig 2016! Mooie winterse plaatjes! Hier in Friesland is het ook wit maar helaas ook ijzel. Doe mij dan maar sneeuw!
    Fijne avond. Groetjes van Aleta

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je reactie!
Erg leuk als je een berichtje achterlaat, ik lees ze graag!