Label-24

Welkom op mijn blog: wonen, creatief, landelijk en stoer...

woensdag 23 december 2015

Robuuste planken...en zo.

Een tijd geleden heb ik deze prachtige robuuste planken op de kop getikt! Een ronde heb ik gehouden..prachtig op tafel met verschillende combinaties. Of met die mooie dadeltakken...
Hier gecombineerd met een mooie oude lantaarn, die is inmiddels verkocht. Van de planken heb ik er nog drie..een ronde en twee langwerpige. Mooi stoer en sober...
(€17,50 per stuk. Heb je belangstelling? Mail me dan even op info@label-24.nl.)



Alhoewel je me weinig op markten enzo vindt heb ik vorige week een uitzondering gemaakt, dat weekend stond ik hier vlak over de grens op een Duitse kerstmarkt. En leuk dat het was! Op een oud landgoed en wat was het er allemaal sfeervol ingericht!
Hieronder nog even een indruk..


Op het terrein was nog veel meer te zien en te doen, bijv een smid, veel kraampjes, soms in een soort stallen opgesteld, buiten, binnen, oude ambachten, veel knetterende houtblokken in grote vuurkorven...en ook was er een hele grote houten schuur, echt groot waar zondagochtend eerst een kerkdienst werd gehouden...mooi, sfeervol en druk bezocht!
Enorm veel mensen dat weekend, goede verkoop gehad en heel veel leuke reacties...kortom, voor herhaling vatbaar dus wie weet volgend jaar...

Voor nu wens ik jullie allemaal goede kerstdagen, alvast een gezellige jaarwisseling en een gezond , sfeervol en bijzonder mooi 2016!
Sterkte voor wie dat nodig hebben, in welke vorm dan ook..

Lieve groet,Jacqueline


5 opmerkingen:

  1. Dat zijn inderdaad mooie planken. Echt een opvaller. Jullie ook fijne dagen. Groetjes Sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Voor jou ook de beste wensen en hele fijne kerstdagen..

    Lieve groet,dinah

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Allereerst Dank je wel voor de lieve post!!!
    Lief dat je aan ons dacht! Hier ook weinig in blogland, te weinig tijd en geen inspiraties voor lange posten!!
    Je planken zijn stoer zeg!!! Weer zo mooi op je tafel!

    Geniet van de vakantie en voor jullie alle goeds voor 2016!!!

    Liefs Eefie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heel mooi je planken, ik kreeg er vanmiddag nog een kado:)
    Die markt ziet er wel heel sfeervol uit..
    Fijne kerstdagen met je gezin❤

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je reactie!
Erg leuk als je een berichtje achterlaat, ik lees ze graag!