Label-24

Welkom op mijn blog: wonen, creatief, landelijk en stoer...

vrijdag 20 november 2015

Wintertuinfair!

Morgen, 21 november, houden we hier weer onze wintertuinfair! Uiterraard al tijden druk bezig geweest met de voorbereidingen. Nu maar hopen dat het weer een beetje mee zit maar alles kan droog staan dus dat scheelt! 
Jullie zijn natuurlijk van harte welkom! 
Veel nieuwe dingen gemaakt, en het aanbod is ruim! Ondanks afgelopen week, daar stond ik op een ladiesnight hier vlakbij en dat was een groot succes!
Ik blijf het altijd wel spannend vinden hoor, ergens staan, de fairs hier in de tuin....maar als alles dan staat en er zijn zulke leuke reacties en gesprekjes met mensen...dan is het allemaal weer waard geweest!
Hier een kleine terugblik..

De foto's zijn thuis genomen, even uitproberen hoe en wat ik neer kon zetten....
Leuk he dat bord ? Dat heb ik onlangs besteld via internet, zo leuk, je kunt er allerlei teksten mee maken!

Maar morgen is de grote tuinfair...vandaag aan de slag om alles kaar te zetten! Eindelijk een dagje droog..! De hele tuin ligt vol met blad dus we hebben wel even wat te doen!

Kortom...werk aan de winkel!
Fijne dag gewenst en wie weet tot ziens! 


7 opmerkingen:

  1. Het ziet er heel gezellig uit, ik snap je spanning voor een fair, maar het komt goed met zoveel mooie spullen!
    Fijn weekend❤

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Had het al in je nieuwsbrief gelezen.
    De foto's zien er heel gezellig uit.
    Wens je heel veel succes, Trek een warme jas aan, want het wordt koud.

    Liefs, Gerry

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel veel succes morgen...ziet er goed uit hoor allemaal...liefs Ria x

    BeantwoordenVerwijderen
  4. OOOH ik zit weer te watertanden voor de computer. Ik denk dat ik maar eens een weekendje weg ga plannen als jij een tuinfair houdt. Dan kan ik ook langs. Veel succes. Groetjes Sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ha lieve Jacqueline, wat leuk dat de zaken goed gaan:) die fair bij jou gaat zeker lukken, bij ons zie je zulk soort dingen maar weinig hoor, zo jammer. Ik zie veel leuke dingen voorbijkomen bij je, dus morgen krijg je vast weer veel positieve reacties!!!!
    Wat betreft mijn man, hij herstel wel, maar het gaat niet zo snel, na vorig jaar is er dan toch weer meer schade, al met al zijn we bes positief hoor, maar hij zou zo graag meer kunnen. Zijn spraak is gelukkig weer normaal, woordvindingsproblemen zijn er nog wel, maar ook daar komen we wel uit:) we bedenken gewoon nieuwe woorden!!!

    Jij heel veel plezier morgen.

    Een dikke knuffel jouw kant op,
    Eefie

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Oh wat leuk, jij hebt het dit weekend al. Ik volgende week! Ja blijft spannend...vinden de mensen het wel leuk, is het weer redelijk etc etc..... Maar laten we afspreken dat we vooral gaan genieten, oke? Liefs!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Leuk! Altijd weer spannend hè! Veel plezier!

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je reactie!
Erg leuk als je een berichtje achterlaat, ik lees ze graag!