Label-24

Welkom op mijn blog: wonen, creatief, landelijk en stoer...

zondag 25 oktober 2015

Weekje herfstvakantie....

Afgelopen week hadden wij vakantie. De laatste weken waren niet de beste...veel beslommeringen en zorg en qua gezondheid....een slepende verkoudheid maar een weekje rust en de juiste homeopathische ondersteuning doen wel weer wonderen.
We hebben nog heerlijk onverwacht genoten van twee dagen Rotterdam, te kort eigenlijk maar toch heerlijk om er even uit te zijn en te zien wat een grote stad allemaal biedt. Niet om te wonen, geef mij maar de rust van hier maar zo af en toe heerlijk even een grote stad bezoeken is absoluut een aanrader!

De Euromast, Erasmusbrug, winkels, markthallen, nieuwe station en natuurlijk Maasvlakte 2...dat waren wat dingen die we konden doen, volgende keer beslist meer!



 Wauw..wilde dat wij dat hier hadden, wat een keus!
Nu weer lekker thuis, ook fijn! Komende tijd voor Label-24 bezig met de winterfair op 21 november hier in de tuin, een ladiesnight op 17 november en natuurlijk de nodige kerst- en winteritems die erbij horen!
Wens jullie een fijne week, en wie nu vakantie heeft: geniet ervan!

4 opmerkingen:

  1. Je bent lekker druk...wij waren ook in Rotterdam....niet voor de eerste keer hoor maar wat een drukke stad...en de markthallen. Viel me echt tegen....fijne week liefs van mij x

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat leuk, ik houd de fair een weekje later! En Rotterdam...ik kwam er als tiener vaak omdat mijn nicht er woonde! Hopelijk ben je weer helemaal opgeknapt!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heerlijk die dagen, Jacqueline!
    Fijn dat het weer wat beter gaat.
    Rotterdam kom ik soms, samen met mijn broer, die daar ergens in een omliggend dorp woont. Ik vind het New Yorkhotel prachtig om koffie te drinken.
    Succes met je bezigheden.

    Liefs, Gerry

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Als dorpsmens is een stad leuk voor even ha, ha!
    Wel mooi om zo te zien, maar dan lekker naar huis.
    Jij bedankt voor je lieve reactie, het bloggen staat hier ook op een zeer laag pitje,
    Maar ik zie ook steeds minder berichten van andere bloggers!
    Jij beterschap!

    Liefs Eefie

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je reactie!
Erg leuk als je een berichtje achterlaat, ik lees ze graag!