Label-24

Welkom op mijn blog: wonen, creatief, landelijk en stoer...

maandag 5 oktober 2015

Terug...

Dat is lang geleden ...mijn laatste post op het blog! De vaart zat er al niet zo in destijds en met de zomervakantie en alles erna is het er niet meer van gekomen!Maar...ik ben er weer!



Afgelopen tijd is er heel veel gebeurd hier...grote dingen, kleine dingen, maakt allemaal niet uit, maar wat wel een vermelding waard is, dat is dat de badkamer helemaal verbouwd is.
Direct na de zomervakantie stonden we ingepland nadat er zelf hier het nodige voorwerk is gedaan! 
Onze tegels kwamen nl al bijna van de muur, ik durfde er niet eens meer met een doek erover heen te gaan! Het moest dus wel!
Ik zal jullie het resultaat nog laten zien, het is wel klaar maar de spiegelkast moet nog komen en nog een paar kleine details en dan...komt het allemaal op het blog!
Tipje van de sluier: Gert van Tjits (thuisbijtjits) heeft ons prachtige wastafelmeubel gemaakt van oud steigerhout! En mooi dat het is geworden!

Inmiddels is het heerlijk herfst! 

Beide zonen inmiddels op het voortgezet onderwijs, onze verjaardagen gevierd, weer drie in een week, en acute opname van mijn moeder in het ziekenhuis gehad...best heftig allemaal maar het gaat de goede kant weer op! 
Ook voor label-24 ben ik nog steeds erg actief bezig, o.a.naast de open dagen afgelopen periode een kraam gehuurd bij Je Eigen Kraam hier nieuw in de stad. Samen met Miranda van t Schuurtje, erg leuk om zo een paar weken te doen. 
Nu staan er weer veel andere dingen op het programma, binnenkort meer in een andere post!

Wat dat betreft valt er genoeg te bloggen, het is alleen vaak de tijd!
Fijne week allemaal!
Groeten,Jacqueline

8 opmerkingen:

  1. Sja soms loopt het zo maar ben blij dat je weer terug bent..
    Schattige paddenstoeltjes zijnd at zeg ??
    Groetjes Chris

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Fijn dat je weer terug bent!
    Ik dacht de badkamer te zien, maar helaas, nog even geduld. Helemaal klaar is natuurlijk het leukst.
    Ik hoop dat het met je moeder beter gaat en dat het niets ernstigs is.
    Je paddenstoeltjes zijn heel leuk!

    Liefs, Gerry

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Gezellig dat we weer mogen mee lezen!
    Soms gaat het zo, maar met de herfst verplaatst het leven zich weer naar binnen, met weer nieuwe inspiratie!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Welkom terug! Leuk weer van je te horen.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heeee wat leuk zeg je bent er weer....welkom terug !...fijne week liefs Ria x

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Gezellig dat je weer blogt Jacqueline:) Fijn dat het met je moeder de goede kant weer op gaat!
    Ik ben heel benieuwd naar het eindresultaat van de badkamer, nog eventjes geduld:)
    En wat zijn je paddenstoeltjes leuk!

    Liefs, Tjits

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoi, leuk weer wat van je te lezen. Dit blogje had ik even gemist maar nu ben ik weer bij. Wat een leuke paddenstoelen (die met die handjes). Ik ga even in je winkeltje kijken. Fijn weekend. Groetjes Sandra

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je reactie!
Erg leuk als je een berichtje achterlaat, ik lees ze graag!