Label-24

Welkom op mijn blog: wonen, creatief, landelijk en stoer...

vrijdag 9 oktober 2015

Herfst in de tuinkast!


 Afgelopen week onze tuinkast weer even opgeruimd, oude planten weggegooid, wat nieuwe herfstplanten gekocht en de kast in herfstsfeer gebracht! De hortensias's uit de tuin her en der in de grote windlichten gelegd, en in het mandje aan de schutting! Hoe eenvoudig kan het zijn...


 De stenen komen uit Oostenrijk waar we deze zomer waren, van dichtbij gezienbijzondere exemplaren maar dat komt nu niet helemaal over..

En 's avonds natuurlijk de kaarsjes aan...



En inmiddels mijn paddenstoeltjes weer gevonden en ook in de kast gezet...echt gezellig!
Verder in de tuin heb ik deze zomer ook verlichting gezet, leuke tuinlampen die gewoon op stroom gaan! Met led lamp natuurlijk, kunnen ze gerust blijven branden ...

Wens jullie een fijn weekend toe! 
Geniet nog even van het weer, het schijnt echt kouder te worden volgende week!

Groet,Jacqueline

4 opmerkingen:

  1. Wat sfeervol ingericht zo heel mooi.......fijn weekend liefs Ria x

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat leuk zo'n kast. Een idee voor in onze tuin. Ik heb weer wat ruimte want de trampoline is eindelijk weg. Groetjes Sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ziet er gezellig uit! Groeten Maaike

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een gezellige sfeer bij jou. Ga je ook weer een winterfair houden dit jaar? Jammer dat het zo'n eind rijden is !

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je reactie!
Erg leuk als je een berichtje achterlaat, ik lees ze graag!