Label-24

Welkom op mijn blog: wonen, creatief, landelijk en stoer...

zondag 21 juni 2015

Hello Summer...


De zomer is nog ver te zoeken momenteel...maar ik vind het niet erg! Nou ja...een beetje dan. Vooruit, ik mis het buiten zitten ook wel wat maar zo op het einde van het schooljaar is het zo hard buffelen dat ik blij ben dat niet in de hitte te hoeven doen....puur eigen belang, ik weet het!




Dit houten kozijn had ik laatst op de kop getikt. het heeft een poosje staan wachten tot ik wist wat ik er mee ging doen. En bij het vinden van deze twee steigerhouten huisjes wist ik het! 
Met een kaarsje erbij op een kille avond laatst leek het wel bijna herfst!

Ik blog weinig...te weinig naar mijn zin. Mijn dagen zijn de afgelopen tijd gevuld met veel schoolactiviteiten, extra cursussen,  huis en gezin en natuurlijk ook flink in de weer met Label-24.
Bij uitzondering heb ik twee keer met een kraam op een fair/beurs gestaan en dat is niet echt mijn ding, maar wel veel leuke reacties gehad, nieuwe mensen ontmoet en leuk verkocht!
Maar nog leuker is dit soort activiteiten aan huis te houden en dat gaan ze zaterdag weer doen: Summertime bij Label-24!


Geen fair, wel een gezellige open dag!


Tussen alle dingen door graag nog even aan de knutsel...lekker ontspannen!



De woordslinger op de foto bovenaan deze post heb ik ook gemaakt, weer een nieuw item erbij wat zo leuk is te maken! Heb ze al in allerlei teksten gemaakt en natuurlijk zijn ze te koop in mijn winkeltje.

Kortom...genoeg te doen en te willen elke dag weer,...
Maar nog twee weken en dan heerlijk vakantie! Tot die tijd staat het vol gepland : vergaderingen school, afscheid jongste groep 8, schoonmaak school ( haha, mijn eigen huis kom ik niet eens genoeg aan toe!)
afscheid eigen school groep 8, ouderavond voortgezet onderwijs tbv jongste, verjaardag moeder en zus, toetsweek oudste, enz enz....

Fijne week allemaal en duimen voor de zomer!

Lieve groet,Jacqueline

5 opmerkingen:

  1. Wat leuk! Ik houd over drie weken m'n eerste fair.....spannend!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. O, ik lees bij jou ook al drukke bezigheden, wat een gedoe zo aan het einde van het jaar....
    Je hebt weer leuke dingen gemaakt, dat knutselen geeft in ieder geval ontspanning, doe ik ook tussendoor, maar voor de rest blijft het schoonmaken thuis ook liggen:)
    Nog even die twee weken volhouden hoor!

    Veel succes en liefs,
    Eefie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk de slinger ....geniet van de zomer en succes zaterdag ..liefs Ria...x!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dat is altijd weer zo aan het einde van het jaar!
    Voor scholen is het logisch dat je allerlei afsluitingen en doorgangen hebt.
    Maar ook allerlei verenigingen en sportclubs en weet ik wat houden allemaal afsluitingen met leuke activiteiten. En dan is het een hectische periode.
    Leuk dat je weer een fair hebt!
    Ik geniet van je panelen!
    Nog even succes en sterkte met de laatste loodjes!

    Liefs, Gerry

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Pfff wat een drukte zo aan het einde van het schooljaar. En dan ook nog een open dag in het verschiet wat de nodige voorbereiding geeft. Maar wel leuk natuurlijk :).
    De steigerhouten huisjes in het raamkozijn zijn ontzettend leuk. Staat erg sfeervol. En de kaarsjes kunnen we met dit weer wel blijven branden.
    Heel veel plezier aankomende zaterdag! Groetjes van Aleta

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je reactie!
Erg leuk als je een berichtje achterlaat, ik lees ze graag!