Label-24

Welkom op mijn blog: wonen, creatief, landelijk en stoer...

zondag 17 mei 2015

Van schuur naar tuin...kast!

De meivakantie zit er bijna op voor mij en de eerste week zijn we , echt, geloof het of niet, dagen bezig geweest de schuur flink op te ruimen! Als je binnenkomt zie je niet eens zoveel verschil, en toch is er veel gebeurd. Alle kasten uitgezocht en opgeruimd, veel hout van het zoldertje verzaagd voor de tuinkachel en oude kasten eruit, een nieuwe erin en een grote werkbank geplaatst. Alleen het rek van pallets erachter moet nog met de daarbij horende gereedschapshoek. Bijna klaar dus.

Maar...er moest een oude kast uit. Een mooie stoere industriële kast...vond ik zelf. Eigenlijk jammer maar we konden hem niet meer plaatsen. En door de open vakken werd het ook wel gauw rommelig.

De kast ging tijdelijk het terras op en al vlot zag ik dat ding voor me als kast op het terras...een raar idee vond ik zelf eigenlijk wel maar toch..ik heb het een week laten rijpen tot ik er echt mee aan de gang ben gegaan.
Ik heb er niet veel aan gedaan, de planken zwart gespoten en de rest , na een poetsbeurt , zo gelaten.
En tenslotte ingericht als tuinkast....




En dit is dus het resultaat...ik ben er blij mee! Mooi extra ruimte om te stylen en het staat gezelliger op ons terras!
De accessoires veranderen wel steeds hier, maar dat is juist ook de bedoeling. En 's avonds natuurlijk de kaarsjes aan!
Kortom...plan geslaagd!Maar wie weet verander ik er tzt nog wel weer wat aan...hebben jullie nog tips? Altijd welkom!
Fijne zondag nog en werkweek, in de volgende post komt een ander hoekje van de tuin aan de beurt!
Groet, Jacqueline

5 opmerkingen:

  1. Nou super toch dat hij mag blijven en je er een mooi nieuw plekje om te stylen bij hebt! Ziet er gezellig uit!! Liefs Daniëlle

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Netjes! Je kan er een houten lijst op bevestigen, zodat 'ie wat stoerder wordt, maar zo mag de kast er ook wezen hoor!
    Groetjes en werk ze weer !
    Linda

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hij is leuk hoor...!!...liefs Ria...x!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat leuk zo'n buitenkast, goed idee!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Zo zie je maar weer dat je nooit te snel afstand van spullen moet doen.
    Je hebt er een leuke kast van gemaakt die door het jaar heen een blikvanger op je terras is.
    Jammer dat de vakantie erop zit, wij hadden één week, in juni volgt nog een week, dus we wachten op mooi weer:)

    Liefs, Eefie

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je reactie!
Erg leuk als je een berichtje achterlaat, ik lees ze graag!