Label-24

Welkom op mijn blog: wonen, creatief, landelijk en stoer...

woensdag 20 mei 2015

Tuinhoekjes...



Weet niet hoe het jullie vergaat maar elk voorjaar wordt er toch wel weer wat veranderd in de tuin...
Onze tuin is inmiddels vrij makkelijk in onderhoud  met veel hortensia's, lekkere terrasjes en een heerlijke overkapping. En sinds vorig jaar september een echte tuinkachel!

Maar dat veranderen komt vaak doordat je iets ziet, vindt, tegenkomt enz. 
Zo vond ik een tijd geleden bij de kringloop twee mooie rotanstoelen...voor een habbekrats! Meegenomen en in mijn dromen zag ik ze al zwart gespoten op mijn terrasje staan...
Een paar dagen aan gewijd, en veel spuitbussen, inclusief primer, aan besteed.
Het resultaat is er zeker naar......
Maar....al vlot begon de verf toch wat af te bladderen...geen idee hoe het komt!
Ik laat het eerst maar zo, worden ze er misschien nog mooier en doorleefder van...iemand een idee?
Verder is het altijd weer een plezier bakken te vullen met bloemen...

En bij de overkapping heb ik een lange steigerhouten plank gemaakt met het woord summer...


En hier even het hele hoekje..
De overkapping zelf  ook even weer deels opgeruimd, door de fair en andere bezigheden stond er nog het een en ander...kan nog wat strakker vind ik. Maar het is een heerlijke plek, ook met kachel aan 's avonds!

Fijne week verder!
Groet, Jacqueline

3 opmerkingen:

  1. Wat een gezelligheid in je tuin .....liefs Ria...x!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ha die Jacqueline wat ziet het er allemaal weer gezellig en leuk uit. Zo fijn als de lente weer kleur brengt in de tuin en je weer vaker buiten kunt zijn. Succes met je rapporten en afsluiting van het schooljaar (wij hebben over 5 weken al vakantie). Groetjes Sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ziet er allemaal heel gezellig uit, Jacqueline!
    EN die kachel, verrukkelijk!
    En die bloembakken aan de wand, ze doen het altijd goed.
    Met de zon erbij bloeien ze nog harder, maar zondag komt ze!

    Liefs, Gerry

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je reactie!
Erg leuk als je een berichtje achterlaat, ik lees ze graag!