Label-24

Welkom op mijn blog: wonen, creatief, landelijk en stoer...

zaterdag 25 april 2015

Tuinfair!

Flink druk geweest de laatste tijd met de voorbereidingen van de tuinfair! Dat konden jullie wel merken doordat ik weinig te vinden was op de blogs!
Maar na een week prachtig weer was het jammer dat de voorspellingen voor vandaag minder gunstig waren ...en vanmorgen regende het inderdaad. Gelukkig niet al te hard en met een partytent en de overkapping bij het tuinhuisje konden wel alles goed drooghouden. 
Druk was het wel en de verkoop ging ook prima! Zelfs de plaatselijke pers kwam langs, ik had een berichtje van de fair naar de plaatselijke weekkrant gestuurd.  En er kwam iemand die juist de particuliere initiatieven kwam fotograferen. Leuk! Ik zal het nakijken op hun site!
Een kleine indruk:

Met kleine brocante aanvulling van Miranda van t schuurtje.

Gelukkig hadden we ook droge momenten...maar zo mooi als gisteren was het niet! Een zonnetje maakt het toch allemaal wat gezelliger maar ik ben heel tevreden! 
En natuurlijk komen er nog meer gezellige verkoopmomenten met open dagen en tuinavonden! 
Voor nu mogen de beentjes eerst even omhoog en lekker bijkomen!
Wens jullie een goed weekend en gezellige koningsdag!
Groet, Jacqueline

10 opmerkingen:

  1. Fijn Jacqueline, dat het zo goed ging!
    En weer mooi ingericht.
    Mooi de belangstelling van de plaatselijke pers. Krijg je het misschien nog drukker!
    Jullie ook een gezellige koningsdag!

    Liefs, Gerry

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wij hadden ook al zo'n gezellige dag....lekker is dat he?!...ziet er goed uit hoor...liefs fijn weekend Ria...x!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hi hi ik herken het helemaal. Er zit zoveel tijd in voorbereidingen van zoiets dan kom je verder nergens aan toe. Maar wat ziet het er weer prachtig uit! Al je voorbereidingstijd meer dan waard. Leuk ook dat het goed liep!
    Fijne zondag! Groetjes van Aleta

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik kijk m'n ogen altijd uit bij jou. De koffer is zo mooi! Heb je die zelf gepimpt?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je! Ja zeker heb ik die zelf opgeknapt. Hetis een houten koffer en is in de krijtverf gezet, Annie Sloan, graphite. Daarna sjabloon en in de was gezet. Van binnen ook geverfd en daar afgelakt. Hij was snel weg...
      Het was gezellig en druk, altijd weer spannend hoor! Maar ik ben heel tevreden...nu alles nog opruimen😉 maar dat mag de pret niet drukken...fijne dag ! Liefs, Jacqueline

      Verwijderen
  5. Jullie kunnen gelukkig weer terugkijken op een geslaagde fair.
    Groetjes, Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ziet er weer goed uit en tja het weer kan je nu eenmaal niet regelen. . Gelukkig waren er ook droge momenten.


    Lieve groet, dinah

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Tja, het weer is altijd een onvoorspelbare factor. Maar het ziet er heel gezellig uit. Fijn dat de verkoop goed ging.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ziet er weer super gezellig uit en gelukkig viel het mee met het weer....leuke spulletjes weer....liefs Marjon

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hoi Jacqueline, ik heb je blog genomineerd! Kijk maar op mijn laatste blogpost als je wilt.
    Liefs, Linda

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je reactie!
Erg leuk als je een berichtje achterlaat, ik lees ze graag!