Label-24

Welkom op mijn blog: wonen, creatief, landelijk en stoer...

dinsdag 14 april 2015

Stoere keukentrolley

Onlangs bij de kringloop en leuke keukentrolley op de kop getikt!

Zo ziet hij er wel leuk uit maar van dichtbij waren er wel beschadigingen. Toch viel ik er gelijk voor. Ik heb hem opgeknapt, het mandje onderin was wat roestig, die heb ik gespoten met antiroest en daarna primer en spuitverf. De rest ook zwart gespoten.
Het laatje ook, en daarna steigerhoutfolie erin geplakt. Kortom, helemaal opgeknapt, met de bedoeling er een handige stoere trolley van te maken voor buiten! 

Op het flessenrek paste precies een dienblad dat ik had staan, mooi de combi van het zwart met het hout. 

En dan nog even de rest:


Aan de zijkant komt een een houten plankje met tekst en zwarte draadhaken. Alles mooi in een geheel.
Ik ben er blij mee, hij heeft al een mooi plekje onder de overkapping gekregen en vrijdag hebben we hem ingewijd met een kleine spontane barbecue.
Maar als koffietafel voor de fairs en andere open dagen ook erg leuk en handig! 
Nog even en dan hebben we hier weer de tuinfair, daar ben ik best druk mee nu naast mijn werk en gezin. Reden ook waarom ik wat minder in blogland te vinden was.
Oudste ging ondertussen ook naar Spanje met school en moest voorzien worden van nieuwe kleren, op school was er het nodige te doen en zo vliegt de tijd weer!
Maar ...alles doe ik met plezier en daar gaat het om nietwaar? 
Komende post nog wat leuke items voor de fair, en niet alleen van mij!
Wens jullie een mooie week met veel lentezon!

Lieve groet,
Jacqueline

8 opmerkingen:

  1. Heel mooi gepimpt, Jacqueline! Mooi is dat hé, het zwart cobi met hout, geniet ervan!

    Lieve-Groetjes,
    Verie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een make-over iedere keer weer doet! Je hebt er weer iets moois van gemaakt.
    Succes voor de fair!

    Liefs, Gerry

    BeantwoordenVerwijderen
  3. top tafeltje als je het mij vraagt.

    Lieve groet, dinah

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik vind het zo'n leuk ding geworden, helemaal geweldig!! Op facebook zag ik hem al voorbij komen en nu geniet ik er nog een keer van, wat zul je hier veel plezier van krijgen!!

    Succes met de fairvoorbereidingen!

    Liefs, Tjits

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Je hebt er een handige trolley van gemaakt, makkelijk om van alles op te zetten of even aan te schuiven.
    Spannend hoor oudste naar Spanje, maar hij zal er vast enorm genieten.
    Druk, druk, hier ook, er is zoveel te doen op school, de tijd ontbreekt soms om leuke dingen te ondernemen.

    Jij nog een heel fijne, zonnige week en succes met alle voorbereidingen.

    Liefs, Eefie

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik had even wat blogjes gemist merk ik maar wat een leuke dingen heb je gemaakt. Mooie vondst deze trolley. Er breken weer drukke tijden aan in onderwijsland. schoolreisjes, cito, rapporten, eindmusical, vaderdag, moederdag enzovoort. Pff ik ga echt even bijtanken in de meivakantie om de laatste eindsprint goed te volbrengen. Hebben jullie ook 2 weken vakantie? Succes met de fair. Groetjes Sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat gaaf! Ziet er echt super uit, mooi gedaan hoor!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat mooi opgeknapt. Erg leuk zo'n trolley, zoiets moois vind ik nou nooit bij de kringloop, jaha

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je reactie!
Erg leuk als je een berichtje achterlaat, ik lees ze graag!