Label-24

Welkom op mijn blog: wonen, creatief, landelijk en stoer...

woensdag 25 maart 2015

Vondsten..en fair!

Zoals ik in mijn vorige post al aangaf, onlangs een aantal leuke vondsten gedaan!
Dit tafeltje zag ik al langer staan maar het was steeds gereserveerd! Tot het opeens geen briefje meer had en het weer te koop was! Ik heb het direct meegenomen en er niet veel meer aan gedaan. Alleen wat kalkwas op het bovenblad en de rest zo gelaten. Het zal vast niet perfect zijn maar ik vind hem zo gewoon leuk!



 Toen ook nog een wit tafeltje op de kop getikt, het was beplakt met allemaal papiertjes, die half los hingen. Ik heb er een klein nieuw laagje krijtverf opgedaan en daarna bewerkt met colorwax.




Beide tafeltjes staan hier binnen, bedoeld voor de tuinfair die ik weer houd op 25 april (welkom!).
De witte komt zeker op de fair in de verkoop, het bovenstaande tafeltje met het laatje staat eigenlijk onbedoeld zo leuk hier, dat we hem eerst maar even laten staan!

Voor de fair ben ik afgelopen tijd aardig bezig geweest! Veel nieuwe dingen gemaakt en wat me zeker ook bevalt is het werken met de krijtverf van Amazona. Ik haalde eerst altijd de Annie Sloanverf, maar omdat de leverancier waar ik mijn verf haal, op deze is overgegaan, ben ik maar mee overgestapt. Bevalt me ook prima! (Niks ten nadele van de Annie Sloan, want die is ook goed.) 
Ik heb dus deze keer ook aardig wat spullen in de verkoop die met krijtverf zijn behandeld! 
Klein voorproefje:


Maar er zijn natuurlijk veel meer items! Ook Miranda is er weer van t Schuurtje! Ze blogt niet meer maar haar webwinkel is er wel natuurlijk en haar facebookpagina. Verder staan er diverse grote houten trapjes en etagères van sloophout.
Wij hebben er al weer heel veel zin in!En jullie zijn natuurlijk van harte welkom!
Nog een kleine maand...mooi om nog even lekker door te knutselen!

Fijne week verder!
 Jacqueline

3 opmerkingen:

  1. Hoi Jacqueline,
    Dat bovenste tafeltje moet je mooi laten staan! Die is prachtig!
    Mooi dat je vordert met je voorbereidingen, ik ben heel benieuwd!
    En geniet van het voorjaar!

    Liefs, Gerry

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik vind beide tafeltjes wel leuk en ook de andere spulletjes met krijtverf...super leuk...Ik wens jullie veel succes met de fair en natuurlijk ook voor Miranda....veel plezier en ik denk dat jullie het erg druk gaan krijgen met deze leuke spullen...lieve groet Marjon

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk dat ik jou daar over hoor, Jacqueline. De kriktverf van Amazone gebruik ik een poosje en ook ik ben hier zeker tevreden over. Mooie tafeltjes zijn het, het saat genoteerd je fair, wie weet kom ik langs!

    Lieve-Groetjes,
    Verie

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je reactie!
Erg leuk als je een berichtje achterlaat, ik lees ze graag!