Label-24

Welkom op mijn blog: wonen, creatief, landelijk en stoer...

maandag 9 maart 2015

Lente...


Genieten....en dat al vroeg in de ochtend van de eerste koffie, buiten op het terras! Met fluitende vogels om me heen en dat kat naast me op tafel...kleine geluksmomenten...
Dan begint het toch echt weer te kriebelen om de tuin in te gaan. Ook ik kon het niet helemaal laten:

Even dit weekend een hoekje opgeruimd, achter het tuinhuis was het wel nodig en daarna weer eens even wat anders neerzetten! 
Na de vakantie gaat alles weer gewoon door, werk, gezin en  verjaardag oudste gevierd.


Afgelopen tijd  bezig geweest met veel nieuwe items maken, het is erg leuk dat label-24 gewaardeerd wordt!  Elke laatste zaterdag van de maand staat het tuinhuisje open en eind februari was het een gezellige aanloop! En dan straks weer de tuinfair op 25 april..kortom, ik verveel me niet!
Wens jullie een fijne lente week toe!


7 opmerkingen:

  1. Was heerlijk dit weekend al was het hier ondanks het zonnetje in Harlingen erg fris , maar aan de zee is het altijd een stuk koeler ... maar genoten hebben we zeker ... heerlijk als je ziet dat iedereen weer tuin kriebels krijg hahaha en de ijsheilige al lang niet meer telt voor vele .... je maakt prachtige dingen heerlijk om daar in lekker uit te leven ... wens je een fijne week ..lieve groet rosita

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heerlijk die lentezon!
    Heb gisteren de hele dag op mijn balkon gezeten. Wat een rust, en zon, warmte en een heel boek uitgelezen.
    Verrukkelijk!
    Je hebt weer leuke dingen gemaakt!
    Een fijne week gewenst!

    Liefs, Gerry

    BeantwoordenVerwijderen
  3. De eerste lente zon is altijd genieten. Hier wel in de tuin gewerkt.

    Lieve groet,dinah

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heerlijk weer dat het voorjaar eraan komt! Ik ben voor het eerst op je blog, wat is er veel leuks te vinden en te lezen. Ik ga je volgen. Zelf ben ik nieuw in blogland en ik ontdek steeds meer leuke blogs.
    Fijne dag verder.
    Lieve groetjes
    Cindy (cosybycindynl.blogspot)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leker Jacqueline, even buiten genieten, frisse lucht, de zon erbij en een opgeruimde tuin..
    De lentekriebels komen dan toch opeens binnen...
    Gefeliciteerd nog met oudste zoon, alweer 15!!
    Wat fijn dat label 24 zo goed loopt!!!! je verdient het, het ziet er iedere keer weer mooi en origineel uit.

    Lieve groetjes en een fijne week, Eefie

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat leuk dat het zo goed gaat met label 24. En als mensen het eenmaal weten dan blijven ze wel komen. Je maakt zulke mooie spulletjes!
    Fijne week. Groetjes van Aleta

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je reactie!
Erg leuk als je een berichtje achterlaat, ik lees ze graag!