Label-24

Welkom op mijn blog: wonen, creatief, landelijk en stoer...

zaterdag 28 maart 2015

Kaarten en zo.....

Voor mijn Label-24 heb ik  al een aardige collectie kaarten gemaakt.
Het is iets wat er eigenlijk stilletjes aan bij in geslopen is want kaarten maken was mijn ambitie helemaal niet!
Vaak vind ik kaarten ook niet mooi, of te duur in de winkel of de leuke zijn hier niet te koop.
Mijn moeder is 82 en wel een fervent kaarten verstuurder. Ze is niet altijd even mobiel dus al gauw maakte ik er eens wat voor haar. En van het een kwam het ander....ik ging het zo leuk vinden dat ik er inmiddels een hele collectie van heb gemaakt! Verjaardag, beterschap, geboorte, zomaar , zwanger , condoleance...enz.
Liefst een beetje strak en stoer....




Bovenstaand een kleine greep maar hoor want ik heb er veel meer...superleuk om te maken ! Ik heb al eens een opdracht van 100 stuks gehad voor een winkel...dat vond ik helemaal een eer!


En het leuke is...ook daarin verander je steeds...de kaarten zijn nooit allemaal hetzelfde en voortdurend volgt er weer een andere lay out! 


De prijs houd ik ook laag ( €1,= en 3 voor 2,50), dan blijft het voor iedereen ook leuk want tenslotte is het voor mij hobby!


Belangstelling? Vandaag heb ik open dag in mijn tuinhuisje (11-15 uur) maar via de site natuurlijk ook altijd mogelijkheden...


Fijne dag!
Jacqueline


4 opmerkingen:

  1. Super leuk gemaakt Jacqueline en veel succes met de verkoop....lieve groet Marjon

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dat je leuke kaarten maakt, had ik inmiddels al wel gezien...die met mijn verjaardag was vorig jaar ook al zo leuk
    Leuk dat je er nu zo lekker mee bezig bent gegaan en dat je er zelfs al 100 voor een winkel gemaakt hebt, helemaal mooi toch.
    Onze keukenplannen zijn nog in de denkfase hoor:) deur wel of niet dichtmaken naar de gang, wasbak en fornuis veranderen van plaats, we zijn al wel wezen kijken voor materialen, maar vooral het sloopwerk, leidingen verleggen zal veel tijd gaan kosten, maar ik zal het zeker laten weten als we aan de slag gaan en wat we doen:)

    Jij een fijn weekend,
    Liefs, Eefie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ha Jacqueline! Je kaarten zijn zo leuk!! En wat ontzettend leuk dat je er al eens 100 mocht maken voor een winkel!
    Met dit regenachtige weer is het wel heerlijk om je op je gezellige hobbykamer lekker uit te leven:)

    Liefs, Tjits

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Grappig dat het eerst niet jouw ambitie was en dat het er stilletjes in geslopen!
    Ze zijn echt super leuk geworden, ik snap wel dat de winkel jou heeft gevraagd :)

    Liefs Cindy

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je reactie!
Erg leuk als je een berichtje achterlaat, ik lees ze graag!