Label-24

Welkom op mijn blog: wonen, creatief, landelijk en stoer...

zondag 22 maart 2015

In huis...

heeft een klein beetje Paassfeer zijn intrede gedaan.
Zo gek ik ben op de kerstsfeer, zo weinig heb ik met paasdecoraties. Maar toch, gisteren een klein arrangementje gemaakt, in combinatie met lente sferen!




Alle spullen had ik al, het is een kwestie het  juiste even weer bij elkaar zien te vinden. In het zwarte blikje zitten de paaseitjes verstopt. Hier in huis nog niet ontdekt haha! Zelf geef ik er niets om, ik ben geen chocolade liefhebber!

Met een bos verse tulpen en een wilgentak even een gezellig tafereeltje gemaakt.



Vandaag genieten van de zon, al is het koud, hier achter het huis kunnen we al vrij gauw zitten en genieten van het voorjaarszonnetje!
Ik wens jullie een mooie dag en goede week!
In mijn volgende post (en die komt sneller !) een aantal mooie vondsten en de tuinfair!
Groeten, Jacqueline

8 opmerkingen:

  1. Mooi arrangement, hoor! Fijne week.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooi gedaan hoor...!...fijne zondag verder....heerlijk gewandeld met Trevor vandaag wel koud ja maar in het zonnetje was het OK....iris maar thuis gelaten de arme schat kan niet meer zover....liefs Ria...x!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Je lente/ paastafel zorgt weer voor een lekkere lentesfeer in huis.
    Hier ook weinig eitjes en andere paasspullen, wel takken, samen met een vriendin hebben
    we afgelopen vrijdag haar Hazelaar gesnoeid...
    Zo op tafel vind ik het ook meer dan genoeg.

    Succes met de voorbereidingen van de fair.

    Lieve groetjes, Eefie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Gek is dat, heb zelf ook niet veel met paasdecoraties, terwijl ik met kerst helemaal los ga ;) maar je hebt er iets moois van weten te maken!!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuk arrangement heb je gemaakt, Jacqueline!
    Ik heb ook niet veel met paasversiering, maar zo in combinatie met de mooie bos tulpen is het mooi.
    Heb zelf de hele middag op mijn balkon gezeten en krijg al aardig kleur op mijn wangen!
    Ik wens je een hele mooie lente!
    Wel een beetje van genieten hoor, ondanks dat je het heel druk hebt!

    Liefs, Gerry

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Paasversieringen komen hier niet in huis;).wel de lentesfeer, een paat nestjes, wat eitjes...je hazelaar en tulpen kunnen natuurlijk altijd..Mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Dat ziet er heel gezellig uit, Jacqueline! Geniet ervan..

    Lieve-Groetjes,
    Verie

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Heb je heel leuk gemaakt en het ziet direct vrolijk uit en beetje lentesfeer is altijd welkom....lieve groet Marjon

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je reactie!
Erg leuk als je een berichtje achterlaat, ik lees ze graag!