Label-24

Welkom op mijn blog: wonen, creatief, landelijk en stoer...

dinsdag 6 januari 2015

Mooie momenten..!

De vakantie en feestdagen weer voorbij...back to normal life! Natuurlijk wens ik jullie eerst het allerbeste voor 2015! Met veel mooie momenten en gezondheid...!
In de vakantie heb ik ook heerlijk genoten ...lekker een beetje aanrommelen, tijd voor bezoekjes, museum, en vrienden...
En zo kwam het dan dat ik eindelijk bij Tjits aan de keukentafel zat....

Nu bijna 4 jaar geleden startte ik met bloggen en mijn hobby...en had ik het gekke plan een tuinfair te organiseren! En daar ontmoette ik medeblogster Tjits...(maar ook Eefie, Truutske en Gerry waren er) 

Wat een verrassing en wat was het gezellig, al was er te weinig tijd om echt elkaar even te spreken....maar door het bloggen leer je elkaar wat beter kennen en zo lag er al lang het idee bij haar te komen. Het vinden van het juiste moment was meer een punt! 

Maar de afspraak lag in de planning voor de kerstvakantie en dat bezoek is gelukt!
Ik had bij haar op de site een geweldige steigerhouten ladder gezien, door Gert gemaakt, en die had ik besteld. Een extra reden om richting het mooie Dwingeloo te rijden!

En wat hadden we een gezellige middag aan de keukentafel! Soms heb je dat...een klik met mensen en je raakt eigenlijk niet uitgepraat! Kennelijk maakt het dan niet uit als de tijd wat langer duurt om elkaar eens te ontmoeten, want als de klik er is, dan is het gewoon goed!
Wat een heerlijke plek heeft Tjits daar , en wat een warme gastvrijheid heb ik ervaren! 
De liters thee gingen er met gemak door maar de tijd ging te snel!!!!
Maar ik heb het rek,  door Gert gemaakt! En ik ben er toch blij mee!



Het was wel eerst even zoeken: De kerstboom ging eruit en het rek erin...maar ja ..waar?
Diverse plekken werden geprobeerd...met en zonder poes Wifi want die vond het helemaal leuk natuurlijk!
Het lieve rendiertje kreeg ik van Tjits....zo leuk!

Uiteindelijk het keyboard een andere plek gegeven en nu een heerlijke nieuwe plaats om te stylen en te veranderen! 

Tja...muziekinstrumenten zijn niet altijd het mooiste om te zien en ze nemen ruimte in maar ach...er klinken hier geregeld mooie klanken uit door beide kids die op les zitten en dat is ook wat waard!
En soms doe ik even gezellig mee met fluit...

Mooi hè, het kaarslicht door de letters op de muur!
De lantaarn is ook een cadeau van een speciale vriendin...

Mooie momenten....komend jaar ga ik er extra van genieten!
Ik heb best weleens getwijfeld de laatste tijd of ik wilde blijven bloggen....tenslotte is facebook ook een leuk , handig en snel middel en er is zoveel dat ik leuk vind...maar toch, ik kan het niet missen, we blijven gewoon gezellig doorgaan, al post en reageer ik dan wel wat minder dan ik eerst deed , maar soms is het even niet anders...
Ooit leerde ik in mijn stagetijd : niet het vele is goed maar het goede is veel!
En die hou ik er maar in!

Wens jullie een mooie week toe met goede en mooie momenten!

9 opmerkingen:

  1. Ik las over jullie ontmoeting al bij Tjits: gezellig zeg. Als er een klik is,
    blijf je praten, ook nog in de hal, op de drempel, buiten...
    Mooie ladder, waarop je mooie spulletjes kan laten zien (en daar hoort
    Wifi net zo goed bij ;-)). Fijne dag! Liefs, Linda

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Geweldig he, om bij Tjits op bezoek te zijn. Ik heb het ook mogen ervaren.
    De trap is prachtig en heel leuk om te decoreren.
    En wat is Wifi een mooie poes geworden.
    En blog op je eigen manier hoor,hoor. We zien je toch steeds wel weer komen!

    Liefs, Gerry

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk om elkaar zo te ontmoeten..en Drenthe is geen verkeerde provincie om heen te gaan..zo mooi daar:)
    Instrumenten in huis..hier ook jaren een grote antieke piano, maar afgelopen zaterdag verkocht..wat een ruimte..nu sparen voor zo'n mooie kleine die jij hebt staan:)
    De panfluit en gitaar nemen niet zoveel plek in, gelukkig..heerlijk samen muziek maken!
    Je ladder is heel gaaf, altijd wel een plekje voor!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een leuke post Jacqueline!! Dit is echt nagenieten!! Alsof je hier weer gezellig aan de keukentafel zit.. en wat schrijf je hier lief over.. ik bloos ervan:) Ja de tijd vloog echt voorbij.. daar hadden we geen van beiden erg in haha;))
    Je bent al weer lekker in de weer geweest met je ladder zie ik, leuk om steeds weer anders te decoreren. En Wifi is zo'n mooierd! Lekker doorgaan met bloggen hoor, levert zulke leuke contacten op:)

    Liefs, Tjits

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat gezellig je uitstapje naar Tjits en nu ben je dus ook in het bezit van zo'n mooie trap. Ik hoop dat je er net zoveel plezier aan beleefd als ik. Al zal jij hem moeten delen met Wifi :-)
    Met kerst had ik er ook lampjes aan hangen maar vandaag weer gestyld onder de overkapping.
    Jouw cadeau aan Tjits is ook leuk hoor! Groetjes, Ingrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Voor jou ook de beste wensen voor 2015 en leuk om een medeblogster te ontmoeten en een nieuwe vriendschap is nooit verkeerd. Je ladder ziet er super mooi uit...fijne avond en lieve groet Marjon

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat leuk dat je Tjits hebt ontmoet en zo'n mooie ladder hebt gekocht. Ik was er vanaf het begin al verliefd op! Ik kan me voorstellen dat het een middag was met een gouden randje! En goed te horen dat je blijft bloggen!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Mooi ie trap.....er komen nog twee gastverkopers uit Friesland hoor..!....denk er nog even over na....;-)))....liefs Ria...x!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een gave trap! Die zou hier ook wel passen. En je hebt helemaal gelijk. Het goede is veel en niet andersom. Groetjes Sandra

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je reactie!
Erg leuk als je een berichtje achterlaat, ik lees ze graag!