Label-24

Welkom op mijn blog: wonen, creatief, landelijk en stoer...

maandag 8 december 2014

Winterfair...verslag..!

Wat een heerlijke sfeer hadden we: koud weer maar zo passend bij de wintertuinfair!
Over de 100 bezoekers zijn er geweest, oudste schatte zelfs 120 maar we hebben het niet geteld.
Maakt ook niet uit, het was gewoon gezellig! Al was het druk bezocht,alles verliep heel relaxt!

de laatste voorbereidingen..





een deel van de kraam van Miranda van t schuurtje...


De tafel van de Husselmus uit Ommen


de kraam van collega Rina




Mijn kaartenmolen..


 Tijd om sommige spulletjes als cadeautje in te pakken, een praatje te maken of even te warmen aan de kachel!Met eigengemaakte snert van manlief, echt een van de lekkerste die ik ken!



En goed warm te houden op de tuinkachel!
Maar koud was het wel hoor...als je bezig bent gaat het nog wel maar ik moet eerlijk bekennen: 's avonds op de bank bleef ik kouwelijk en rozig van de buitenlucht! En geslapen daarna...!

Afgelopen week nog met verschillende opdrachten bezig geweest en de "nasleep" van de fair ..opruimen, alles op de foto zetten , op de site zetten, bestellingen afwerken...leuk!
Wij kunnen terug kijken op een gezellige geslaagde dag!
Meer foto's op mijn site.

Komende week maar eens aan de gang met thuis de boel in kerstsfeer te brengen!
Wordt vervolgd....
Fijne week voor jullie allemaal!




17 opmerkingen:

  1. Dat zag er super gezellig uit zeg! en wat leuk dat je dan zoveel bezoeker hebt gehad dan doe je het toch niet voor niets leuk leuk!!!
    fijne week
    Yolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  2. sorry wil me er niet mee bemoeien maar heb je bij je blogs gekeken bij derdijk brocante....

    leuke fair plaatjes

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja ..ik schrok ervan, die was gehackt en het was erg vervelend wat in beeld kwam. Ik heb hem verwijderd uit de sidebar blogs, ik hoop dat het niet weer komt! Maar wie weet hoe ik blogs die niet deugen, gehackt zijn dus, en die je wel ziet in je leeslijst, daaruit kunt verwijderen?

      Verwijderen
  3. Dit hoort goed, Jacqueline! Fijn dat het zo'n succes is geworden!
    Het ziet er mooi uit en toch wel beschut onder de partytent.
    Ik lees de reactie boven mij. Dat begrijp ik niet, want Esther is al lang gestopt met haar blog. En zij knapte meubels op. Misschien dat ze daarmee op pinterest zit, maar dat lijkt niet op jouw werk. Ik kan haar blog niet meer vinden, ik heb even gekeken, maar zie haar naam wel op pinterest, maar niet in jouw sfeer. Ggrrrr!

    Liefs, Gerry

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dit ziet er ontzettend gezellig uit! Geen wonder dat er 100 mensen langs geweest zijn. Hier kun je terug zien op een mooi en geslaagde dag! Geniet daar van!

    Lieve-Groetjes,
    Verie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ziet er super sfeervol uit...
    heerlijk gevoel om zo rozig op de bank nat te genieten ♥

    Wat betreft bovenstaande over de blog van Derdijk: ik denk dat deze gehackt is, heel vervelend, want er komen hele vervelende plaatjes langs..
    Snel uit je bloglijst verwijderen en ook bij bloglovin als je dat gebruikt.

    Groetjes Hannie ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heerlijk dat je kunt terug kijken op een geslaagde dag ..!....het zag er goed uit hoor..!...liefs Ria ...x!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Het ziet er ook erg gezellig uit.

    Lieve groet,dinah

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Heel gezellig en mooie spulletjes...en fijn dat het een geslaagde dag was...lieve groet Marjon

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat fijn dat het een geslaagde fair is geweest met zoveel bezoekers. Dat heb je wel verdiend. Het ziet er heel gezellig uit.
    Groetjes, Ingrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ik zit me te vergapen aan je foto's! Die ster met de tekst winter vind ik helemaal geweldig, die was gelijk verkocht zeker? En heb je al die kaarten ook zelf gemaakt? Ik ben eraan het denken om volgend jaar kerst in de keet te dien, een mini fair. Maar of ik zoveel spullen bij elkaar krijg?? Erg leuk allemaal!!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Zo te zien en te lezen was het echt een leuke fair. Heel wat beter dan de winterfair in Ahoy waar ik afgelopen zaterdag was. Dat viel enorm tegen en het was eigenlijk zonde van onze tijd. Is je website nu weer up to date? Groetjes Sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Het ziet er gezellig uit. Fijn dat er zoveel bezoekers waren. Maar als ik het zo zie, was het ook zeker de moeite waard.
    Groetjes, Esther

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Dat ziet er weer heel gezellig uit Jacqueline!! En wat fijn dat er veel bezoekers zijn geweest, de snert van je man ziet er ook erg lekker uit, dat zal zeker gesmaakt hebben met die kou!
    Hopelijk zien we elkaar in de kerstvakantie:)

    Lieve groetjes, Tjits

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een gezelligheid bij jullie, zo jammer dat het zo ver weg is:)
    Heerlijk dat jullie zo genoten hebben, alles ziet er ook weer mooi uit fijn dat de mensen jullie steeds weer weten te vinden.
    Sterkte met de drukke periode en liefs,
    Eefie

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat fijn dat het zo geslaagd was! Het ziet er ook prachtig uit. Nog effe doorbuffelen en dan lekker genieten van een welverdiende kerstvakantie.
    (dan doe ik dat ook :-) )
    Groetjes, Anita

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je reactie!
Erg leuk als je een berichtje achterlaat, ik lees ze graag!