Label-24

Welkom op mijn blog: wonen, creatief, landelijk en stoer...

zondag 23 november 2014

Wintertuinfair 29 november !


Het is weer zover!!! 
Zin in een leuk uitje komende zaterdag in een gezellige persoonlijke sfeer? 
Kom dan naar onze 
Alweer heel wat weekjes ben ik bezig geweest allerlei te maken. 
Inmiddels staat het zolderkamertje vol: winter en kerstitems, woondecoraties in krijtverf , hangers, grote windlichten, houten rekjes, bankjes..het stapelt zich aardig op!
Maar met nog een week te gaan gaat het helemaal goed komen!


Tot nu toe hadden we altijd geluk met het weer maar toch heb ik dit jaar voor het eerst maar een grote  partytent aangeschaft, ook omdat we met wat meer mensen staan deze keer.
Dat geeft toch net even wat meer mogelijkheden en ruimte. Inmiddels 
staat hij en hangt de kerstverlichting aan de overkapping..

Nu nog een beetje kou....:)

Deze keer staan we met ons vieren: naast mijn Label-24 
staat Miranda er ook van 't Schuurtje,(jullie vast nog 
wel bekend van haar toenmalige blog), mijn collega Rina 
met ook brocante/curiosa/woondeco en Simone van de Husselmus. 
Dus ..hebben jullie zin en tijd: kom gezellig langs!
Tip: in de evenementenhal is er ditzelfde weekend ook een grote winterfair 
dus vast leuk te combineren! Begin je bij ons,die is tenslotte gratis en de koffie en thee ook , en daarna lekker rondstruinen in de grote hal!


Er is genoeg keus en het aanbod is erg gevarieerd, mooi op tijd voor een cadeautje voor je lootje!
Ook voor kleine prijsjes is voldoende op voorraad.
Wij hebben er in ieder geval heel veel zin in!Alle info vind je op mijn site.



Wie weet tot zaterdag!



Fijne week allemaal..!



5 opmerkingen:

  1. Fijne week ....heel veel succes lieverd..!..liefs Ria..x !

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Je bent er klaar voor!
    Ik heb je gepromoot.
    Dan moet het toch goed komen?
    Ik schrijf je nog even een mailtje.

    Liefs, Gerry

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Zo leuk, maar zo ver weg voor mij, maar ik wens jullie ontzettend veel succes!
    Liefs, Linda

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat leuk nu ook een tent erbij!! Heel veel succes ook met de laatste voorbereidingen!!

    Liefs, Tjits

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Het is vast weer heel geslaagd geweest. Ik vind het nog steeds jammer dat we zo ver weg wonen want ik zou heel graag een keertje langskomen. Wie weet komen we een keer in de buurt op vakantie. Fijne zondag nog. Groetjes Sandra

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je reactie!
Erg leuk als je een berichtje achterlaat, ik lees ze graag!