Label-24

Welkom op mijn blog: wonen, creatief, landelijk en stoer...

zaterdag 8 november 2014

Stoere steigerhouten jongenskamer...

Kleine mannetjes worden groot en onze jongste is inmiddels 11 en bezig aan zijn laatste basisschooljaar...daar hoort natuurlijk ook een stoere slaapkamer bij.
Oudste was vorig jaar al verkast naar de zolderkamer en zo kreeg jongste een ruimere kamer...
 
In september ging het hele spul op kamp dus mooi even tijd om zijn slaapkamer aan te pakken. Geheel op eigen initiatief had hij al aangegeven de half hoogslaper wel graag te willen ruilen voor een "gewoon" laag bed!
Joepie! Ik blij! Het ding was al aan vervanging toe maar een gewoon bed zou voor mij veel opmaakgemak betekenen :) 
Op marktplaats vonden we een prachtig nieuw steigerhouten bed, lekker stoer en met afzetruimte...
en terwijl zoonlief het slaaptekort zat op te bouwen tijdens een geweldig schoolkamp, zaten wij hier het slaapcomfort te verhogen...



En slapen deed hij daarna..het klokje rond op een heerlijk bed met nieuw matras!
Voorlopig kan hij zo wel vooruit...helemaal klaar is het nog niet maar wel een nieuwe look met veel hergebruik!
Nog maar even genieten komen jaar van nog een "net geen puber maar heerlijk kind"!

8 opmerkingen:

  1. Een leuk bed heeft hij gekregen. En bij een stoere jongen hoort ook een stoer bed.
    Fijn weekend. Groetjes, Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Zo, dat is een leuke stoere jongenskamer geworden. En wat een mooie dekbedhoes.
    Hij was zelf ook erg verrast denk ik? Hij zal vast veel plezier van zo'n mooie kamer beleven.
    Fijn weekend, groetjes Ingrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een mooi stoer bed! De rest ziet er ook super stoer en sfeervol uit.
    Fijn weekend, Groetjes van Aleta

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een stoere gave kamer jaqueline!....heel gaaf hoor liefs fijn weekend van mij..x!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Superleuke stoere kamer!

    Fijne zondag

    Groetjes, Pietrik

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Een hartstikke gave kamer geworden, zeg! Super stoer met ook een hele mooie dekbedhoes. Ik moest lachen, hoe jij beschreef, dat terwijl zoonlief een slaaptekort aan het opbouwen was, jullie het slaapcomfort aan het verhogen waren.
    Liefs en een fijn weekend, Linda

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Heel stoer hoor!!!!

    Liee groet,dinah

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een super stoere slaapkamer. Ook wij zijn bezig met onze jongens hun slaapkamer. Zou ik mogen weten waar u dat mooie dekbedovertrek weg heeft. Zou mooi op de oudste zijn slaapkamer passen.
    Zou u mij dat kunnen mailen degrootb2@home.nl

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je reactie!
Erg leuk als je een berichtje achterlaat, ik lees ze graag!