Label-24

Welkom op mijn blog: wonen, creatief, landelijk en stoer...

donderdag 6 november 2014

Herfst update!

De dagen en weken rijgen zich aaneen en tot mijn schrik zie ik dat ik al weer lange tijd niet in blogland ben geweest! Ik heb zelfs niet bijgelezen!
Geen onwil maar zoveel andere dingen momenteel...het is er niet van gekomen!
Maar er was hier genoeg te doen natuurlijk!
Met name het werk op school kostte veel tijd, studiedagen, studie van afgelopen jaar implementeren in de plusklas, geweldig werk trouwens waar ik erg van geniet! Ik blog nooit over mijn werk als juf maar het is mijn grote passie eerlijk gezegd! Maar ik heb ervoor gekozen dat niet in dit blog te verwerken, dan zou ik een onderwijsblog moeten beginnen maar naast alle sites die ik voor mijn werk al bij houd, wordt me dat een beetje teveel van het goede.....
Naast dit alles is er natuurlijk nog genoeg te beleven hier in gezinssfeer en huis en tuin..!
Tussendoor ook wat bankjes geverfd en verkocht...
Diverse  opdrachten afgewerkt...
En wat nu op de rol staat wat betreft mijn knutseldrang is natuurlijk de wintertuinfair op 29 november!
Er staat al heel wat klaar en we hebben er helemaal zin in...
 
 
Maar goed dat het weer eindelijk wat kouder is geworden want ik had nog echt geen wintergevoel al was ik wel met de kerstspullen bezig!
Maar nu heb ik  heerlijk weekend! Er staat het een en ander gepland maar dat is wel gezellig in de bezoeksfeer...
Ik wens jullie ook een prima weekend toe, geniet ervan!

6 opmerkingen:

  1. Heel herkenbaar die drukte. Je projectjes zien er weer heel aantrekkelijk uit. Omdat de winterfair bezoeken toch niets gaat worden, ga ik maar eens op bezoek in je webshop. Groetjes Sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat maak je toch leuke dingen.......liefs fijn weekend...Ria...x!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Je hebt weer allerlei leuks in elkaar geknutseld, Jacqueline! Voor je het weet is het 29 november...
    Fijn weekend! Liefs, Linda

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Je bent zo lekker aan de frobel! Heerlijk..je geeft me steeds weer inspiratie! Doe je die uiltjes met servetten?
    Fijne dag en succes met de voorbereidingen.

    Lieve-Groetjes,
    Verie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Je bent ook zo'n bezige bij. Veel plezier vandaag in je tuinhuisje.
    Fijn weekend. Groetjes, Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  6. De drukte van school herken ik hoor, maar het is en blijft leuk, dus daarom hou je het waarschijnlijk ook vol!!
    Je bent al weer lekker aan de slag gegaan, heerlijk om al die mooie dingen te maken, hier staat het op een laag pitje, de rukte met revalideren en bezoeken aan het ziekenhuis nemen veel vrije tijd in beslag, maar gelukkig zien we vooruitgang en daar doen we het voor.

    Jij ene heerlijk weekend en liefs,
    Eefie

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je reactie!
Erg leuk als je een berichtje achterlaat, ik lees ze graag!