Label-24

Welkom op mijn blog: wonen, creatief, landelijk en stoer...

woensdag 1 oktober 2014

De trommels ...metamorfose en zo!

Hè hè, ik ben er weer hoor! De feestmaand weer te boven gekomen!
Hartelijk dank voor alle leuke reacties en felicitaties op mijn vorige post!
En zo zijn er weer drie verjaardagen voorbij...en september ook!
Ik ben flink in de bloemetjes gezet, en tja...ik voel me lang geen Sara hoor!
 

En natuurlijk verwend met leuke cadeaus...HET cadeau krijgen jullie binnenkort te zien, dat wordt nl nog geleverd! Maar leuk...!!!
 
 
Maar nu even terug komen op de trommels! Ik had jullie gevraagd wie wist wat het voor trommels waren...ik heb nog geen idee maar leuk om alle reacties te horen!
 
Inmiddels zijn ze in de krijtverf gezet en bewerkt, en zo is het geworden:
 


Ik heb ze geverfd met Annie Sloan Graphite en daarna in de was gezet.
En natuurlijk nog eerst een sjabloon op gezet!
Wat een verschil he? Ik ben wel blij met het resultaat.
Ze mogen nu nog even in de wacht...ik ben met meer grotere items en krijtverf bezig want 29 november houden we hier weer de wintertuinfair in de tuin!
Naast de kerstdecoraties wil ik natuurlijk ook wat andere nieuwe items kunnen aanbieden...
 
Samen met o.a. Miranda van t Schuurtje (ze blogt niet meer maar jullie kennen haar vast nog wel) en  een collega/ kennis hopen we weer een leuk en uniek aanbod te brengen met o.a. handgemaakte woondeco en brocante, maar bovenal hebben we er vooral zin in, de gezelligheid, leuke ontmoetingen, reacties, sfeer enz. maken het meer dan de moeite waard!
Binnenkort komt alle info op mijn site te staan!
 
 
Ik heb ook maar geïnvesteerd in een grote tent, dan zijn we niet alleen afhankelijk van de overkapping en het tuinhuisje..maar hebben meer overdekte ruimte, ook als er een buitje valt! En toch de kleinschaligheid kunnen behouden...dat is wat het bijzonder maakt elke keer weer.
Maar goed, daarover later meer.
 
Het was een lange post...dat krijg je als je langere tijd niet blogt...en er is nog wel zoveel waarover ik kan bloggen! Helaas zat de tijd me een beetje tegen ...
Fijne week nog allemaal  en alvast een goed weekend!
 
 
 

9 opmerkingen:

  1. Je trommels zijn wel heel mooi geworden, Jacqueline! En voor je het weet is het 29 november; zo te lezen
    heb je genoeg plannen en verfklussen. Succes!
    Liefs, Linda

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Fijn dat de verjaardagen zo geslaagd waren en je verwend bent met een supercadeau. Ik ben benieuwd;-)
    De trommels zijn heel mooi geworden, mooie kleur.
    Ook alvast een goed weekend, groetjes Ingrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. De trommels zijn prachtig geworden, die worden de 29e vast vlot verkocht! Gezellig om weer op je fair te staan: we maken er met elkaar een gezellige dag van.

    Fijne dag,
    Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een bloemen ...!!..mooi hoor lekker verwend...!...mooi de trommel lekker stoer....liefs van mij....x!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heerlijk verwend!
    En leuk dat je weer een fair gaat houden!
    Je trommels zijn prachtig geworden.
    En als je druk bent, bloggen naar mogelijkheden hoor!

    Liefs, Gerry

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Oh, wat ben je weer lekker bezig geweest en wat zijn je trommels mooi geworden. Ik ben nu ook bezig met krijtverf, zo mooi,..fijne avond nog!

    Lieve-Groetjes, Verie

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Prachtige trommels zijn het geworden! Heel leuk dat je weer een fair gaat houden, wij hebben ook met het idee zitten stoeien om dat ook te gaan doen in onze tuin, maar dat gaat op korte termijn niet meer lukken, misschien in het voorjaar, lijkt ons al jaren zo leuk!

    Liefs, Tjits

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat zijn de trommels leuk geworden, een ware metamorfose.
    Fijn weekend alvast. Groetjes, Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat zijn de trommels leuk geworden zeg! Je hebt van iets gewoons, iets bijzonders gemaakt. Complimenten!

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je reactie!
Erg leuk als je een berichtje achterlaat, ik lees ze graag!