Label-24

Welkom op mijn blog: wonen, creatief, landelijk en stoer...

zaterdag 20 september 2014

Septembermaand....


September is hier een feestmaand..een beetje het gevoel van december maar dan een paar maand eerder.
Veel koffie uurtjes dus!
 
Jongste was afgelopen week jarig, echt jarig! En dan ben je 11, heerlijk toch?
Drie verjaardagen binnen een week...haha, hoe hebben we het bedacht he?
Maar ja soms gebeuren dingen nu eenmaal zo! That's life...
Komende maandag mag ik mijn halve-eeuw-bestaan vieren, nou ja, dat doen we zondag eigenlijk al, maandag wordt een koffie kransje met gezellig meiden!
 
Maar dan de dag erna manlief nog jarig ...die komt er wat bekaaid af want hij moet gewoon werken. In het weekend erna wordt er nog wat nagevierd..en dan vind ik het wel welletjes!
 
Tussendoor ben ik nog wel een beetje creatief bezig geweest zoals te zien op de foto's..dat is even lekker ontspannen!
 
Trouwens, super bedankt voor alle leuke reacties op mijn vorige post! Ik weet nog niet waar de trommels voor gediend hebben maar de suggesties waren erg leuk! Ik heb ze beiden zo goed als klaar, komen z.s.m. in een van de volgende posten !
 
Wens jullie een mooi weekend! Ik duik even onder in het feestgedruis...
 
 

9 opmerkingen:

  1. Er zijn op het moment veel 50-jarigen in blogland; ik wens je alvast een hele fijne dag toe
    en nog vele creatieve jaren!
    Liefs en een mooi weekend,
    Linda

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oh welkom bij de club... Hele fijne verjaardag en neem maar een flinke borrel want het leven begint nu pas...

    Lieve groet, dinah

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Driemaal gefeliciteerd!! En welkom bij de club der wijzen haha;))

    Heel fijn feestweekend,
    lieve groetjes, Tjits

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Van harte proficiat Sarah (wat zijn er veel dit jaar in blogland). En ook gefeliciteerd met je gezinsleden.
    Een hele gezellige dag vandaag en morgen. Het kan wel eens een tuinfeest worden, de zon schijnt al volop.
    Groetjes, Ingrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hartelijk Gefeliciteerd met alle verjaardagen Jacqueline!
    En voor jezelf, je 50-ste! Maak er mooie dagen van!
    En dat knulletje van 11 zie ik helemaal voor me met zijn glunderende koppie.
    Weet je, je moet eens op de site van Yolanda kijken, "kom achterom". Die had op haar laatste log ook van deze trommels in de keuken gestapeld en die noemde ze koek en broodtrommels. Ik moest toen aan jou denken.
    Geniet van alle feest!

    Veel liefs, Gerry

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Van harte gefeliciteerd met alle verjaardagen en vooral met die van jouzelf: 50 is niet zomaar een verjaardag!! Fijne dagen, lekker ervan genieten. En tussendoor lekker aan het knutselen; het resultaat mag er zijn!
    Groetjes, Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een feestelijk week bij jullie! En jouw verjaardag morgen is helemaal bijzonder. Alvast gefeliciteerd met je 50ste! Ik wens je morgen een hele fijne dag toe!
    Groetjes van Aleta

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Voor alle 3 als nog gefeliciteerd! Maak er een mooi week van en alvast een heerlijk gezellig feest weekend :-)

    groetjes Mirjam

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je reactie!
Erg leuk als je een berichtje achterlaat, ik lees ze graag!