Label-24

Welkom op mijn blog: wonen, creatief, landelijk en stoer...

zondag 8 juni 2014

Voor en na: resultaat krijtverf!

En....hier is doorgeverfd! En de eethoek is klaar! Zo was het: 


Het lijkt misschien wel wat maar de tafel had echt een opknapbeurt nodig, de stoelen waren erg beschadigd aan de rugleuning..maar ja, het is een klus waar je niet direct zin in hebt!
Maar ik moet zeggen, met een goed plan wat betreft de kleuren en de geweldige krijtverf wordt het wel een stuk leuker!
Met dank aan het advies van De oude bank in Zwolle....
Benieuwd? 
Zo is het geworden:

Maar dat is nog niet alles...het servieskastje erachter had een wat gelige kleur, net niet zeg maar! Ik dacht eraan om die dan ook maar te verven...in wit...?
Advies: maak er een stoere eyecatcher van, in een donkerder kleur...en dat heb ik gedaan:


Een waar verschil daar in die hoek...

Het advies was de kleur Graphite van Annie Sloan. Maar het is JDL geworden: We hebben die kleur echter zelf gemengd : Black velvet met Paris Grey...
Het oogt misschien wat donker op de foto maar hier in de lichte uitbouw is het beslist een geweldige verandering. Ondanks de donkere kleur, een warmere uitstraling....

En toen ook nog de computertafel geverfd...die was zo:

En nu zo:

Mijn bloghoekje ook...
Nog benieuwd naar alle gebruikte kleuren?
Tafelblad: Paris Grey van Annie Sloan
Onderstel: Old White van Annie Sloan
Stoelen: French grey en Woft Linen van JDL
Kast: mengsel van Paris Grey en Black Velvet van JDL

Wens jullie hele fijne Pinksterdagen...warm wordt het dus dat is hier maar even rustig aan en genieten van de tuin....
Ben er snel weer met ander leuk nieuws...
Groet, Jacqueline

7 opmerkingen:

  1. Ik vind het echt prachtig geworden. Wat inderdaad zo'n donkere kleur kan doen! Al klaar met je rapporten en andere papieren rompslomp? Ik ben bijna klaar dan nog alle gesprekken en dan .... weer tijd voor dergelijke leuke projecten! Ik ben benieuwd naar leuke nieuws. groetjes Sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dat ziet er goed uit zo.....goed gedaan hoor...kan niet wachten op het andere nieuws...liefs fijne dagen Ria...x!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dat ziet er goed uit, lekker bezig geweest!!! Fijne dagen..........Jac.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooi geworden allemaal Jacqueline. Goed idee om de kast er ook bij te betrekken in dezelfde tint.
    Groetjes, Ingrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ziet er goed uit, echt heel mooi gedaan! Hiervan ga je zeker genieten.

    Lieve-Groetjes, Verie

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Je restyle klus is goed gelukt! En je "donkere" kast maakt het helemaal af. Het geeft de ruimte idd veel meer sfeer!
    Geniet ervan. Groetjes van Aleta

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wauw...geweldig mooi is deze metamorfose geworden.....prachtige kleuren en wat een sfeer....Ik moet mijn eetkamertafel en stoelen ook een nieuw laagje gaan geven en dat wordt dus Annie Sloan verf...dat weet ik nu zeker...Super mooi....liefs Marjon

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je reactie!
Erg leuk als je een berichtje achterlaat, ik lees ze graag!