Label-24

Welkom op mijn blog: wonen, creatief, landelijk en stoer...

vrijdag 13 juni 2014

Leuk! De Husselmus!

Zoals gezegd, leuk nieuws!
In Ommen is sins kort de Husselmus geopend. Een winkel van en voor klanten. 
Het is eigenlijk het principe van Mijn Tafel (mijntafel.nl) . Kennen jullie dat?
Je kunt er een tafel/kast huren en daar je spulletjes te koop aanbieden. De opbrengst is helemaal voor jezelf, je betaalt alleen de huur.


En je snapt het al: ook ik heb ruimte gehuurd..best spannend, alles is natuurlijk nog net nieuw en de bekendheid moet nog uitbreiden.. daar doe ik dan maar graag aan mee....

Hierboven zie je mijn ruimte leeg...en hier onder gevuld:




Komende week huur ik in ieder geval nog en daarna zien we wel weer....Kom je in Ommen, ga dan zeker even bij de Husselmus naar binnen, midden in het centrum, er is van alles te koop! Klik hier!
Scrol even door de pagina en je komt mijn tafel ook weer tegen!

Morgen ga ik de brocante route Ommen (klik) bezoeken, kijk ook even bij Maaike en Miranda, en mochten jullie ook gaan, wie weet komen we elkaar tegen...! En ach, als je toch in Ommen bent...neem dan de Husselmus ook mee in je bezoekje, ook daar is brocante te vinden!

Komende week (20 juni) heb ik hier nog een open zomertuinavond...genoeg te doen dus...en natuurlijk gaat het schoolwerk ook door, de laatste loodjes!

Fijn weekend allemaal!
 Jacqueline


7 opmerkingen:

  1. Wat een leuk idee. Ik ga zo gelijk even kijken op deze site. Je hebt het heel sfeer-vol ingericht.

    Lieve-Groetjes, Verie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hier in Harderwijk hebben ze ook zo'n concept, lage huur en de opbrengst volledig voor jezelf. Hier noemen ze het geloof ik Shop-In-Shop. Vraag me dan alleen af, sta je zelf in de winkel of staat er gewoon een ander persoon in waarbij je van alle winkels iets kan afrekenen?

    Jouw shopje ziet er goed gevuld uit hoor!

    Liefs Marieke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een eer dat je een eigen ruimte hebt, en wat ziet het er leuk uit allemaal zo bij elkaar. Complimenten!!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een leuk idee die Husselmus, je kunt dus opzeggen wanneer je maar wilt.
    Leuk hoe alles eruitziet, veel diversiteit ook.
    Heerlijk genieten van de zomeravond en de laatste loodjes op school.

    Lieve groetjes, Eefie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een leuk idee. Je had het al een keer eerder genoemd en toen ben ik al even gaan kijken.
    Leuk zo'n extra verkooppunt om te proberen. Ik hoop voor je dat het een succes wordt!
    Ook nog veel succes met de laatste loodjes op school.
    Je mooie paneel staat bij mij op de foto!

    Liefs, Gerry

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een leuk idee......je tafel ziet er goed uit hoor.....lijkt me ook leuk in onze winkel te doen.....fijne dag liefs Ria...x !

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat leuk joh,je hebt dan een soort van winkeltje..
    Ziet er super leuk uit,je standje..
    Hopelijk verkoopt het ook..
    Veel succes..
    Groetjes Chris

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je reactie!
Erg leuk als je een berichtje achterlaat, ik lees ze graag!