Label-24

Welkom op mijn blog: wonen, creatief, landelijk en stoer...

donderdag 29 mei 2014

Week van de ....

fair en krijtverf!

Bij uitzondering stond ik 1 keer op de Zwieseborgfair afgelopen zaterdag...Echt een uitzondering hoor, want het is een heel gedoe en gesleep voor je eindelijk staat, en 's avonds vice versa...Petje af voor wie dit geregeld doet!
Maar mijn kraam stond uiteindelijk: 
En nog even een indruk:



Het was leuk , gezellig, goed bezocht en verkocht, veel enthousiaste reacties en goed weer! 
Maar...voor mij niet weer. Mijn uitgangspunt is altijd mijn tuinhuisje geweest. Zo heb ik mijn eigen tuinfairs georganiseerd en die lopen tot nu toe prima. Laat de mensen maar bij mij komen, is mijn motto...in mijn tuinhuisje kan ik alles mooi neerzetten en laten staan, elke dag in principe beschikbaar en geen kraamhuur en gesleep!
En zo blijft het ook.
Deze fair was ik al vaak voor gevraagd en het heeft een mooie achtergrond als doel, vandaar mijn enige uitstapje!

En dan het plan waar ik zo zin in had: deze week begonnen aan het opknappen van onze eethoek! 
Met krijtverf en kwast in de weer geweest....het is nog niet klaar maar hier alvast een voorproefje:

Voor:
Het lijkt zo wel wat op de foto maar de tafel was erg beschadigd, te harde kleur grijs en de stoelen waren ook erg lelijk geworden....
En na:
Wel moeilijk om de grijstinten mooi op de foto te krijgen...de witte stoelen worden een prachtige kleur grijs van JDL paint. De tafel heeft Paris Grey gekregen op het blad van Annie Sloan.
De tafel rechtsonder op de collage hierboven is mijn computertafel, die was zo:

Wel een verschil he?
Het uiteindelijke resultaat komt nog...als het echt helemaal klaar is!
Maar weet je wat een bijkomend verschijnsel is? Ik zie steeds meer wat ook nog wel opgeknapt kan worden...er staat een wat teveel beige/gelige servieskast achter de tafel...die moet er ook echt aan geloven en dat gaat echt een verandering worden...geen wit deze keer maar ...nou, dat hoor en zie je nog als ook dat klaar is!
Fijn weekend allemaal...hier wordt nog even door geverfd!
Jacqueline

11 opmerkingen:

  1. Fijn dat je toch een goede fairdag hebt gehad, maar ik kan me voorstellen dat het een hele verhuizing is.
    En je hebt zelf zo'n mooie ruimte om het te organiseren.
    Je bent heerlijk bezig met de tafels en stoelen. Zo te zien wordt het heel mooi, maar ik ben benieuwd naar de eindfoto's.
    En helemaal wat je met de kast gaat doen.
    Ik las bij Eefie dat je een extra vrije dag hebt gehad, dan heb je ook de tijd om eens lekker bezig te zijn!
    Veel succes!

    Liefs, Gerry

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Toch leuk dat je ook eens op een fair hebt gestaan, al is het inderdaad een gesleep. Je tafels en stoelen vind ik nu al mooi. Ben heel benieuwd als het af is. Groetjes, Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik kan me goed indenken dat als je zelf een mooie ruimte hebt om e.e.a. te verkopen en
    dat loopt goed, je geen zin hebt in dat gesleep van spullen! Maar dit heb je tenminste een keertje meegemaakt.
    Lekker thuis aan de verf, het knapt er altijd zo mooi van op, succes met de rest!
    Liefs en een gezellig weekend, Linda

    BeantwoordenVerwijderen
  4. En nog wat: je kraam zag je super mooi uit en ik zie wel dat de omgeving ook prachtig is!
    Linda

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat is je kraam mooi zeg, helemaal leuk om al je spullen zo te zien, maar inderdaad wat een gesleep...
    mijn schoonouders hebben jaren op markten en fairs gestaan toen ze gepensioneerd waren, soms ging ik mee met opbouwen van de kraam, wat een werk:) Gelukkig heb je thuis een heerlijke ruimte!!!
    Je tafel is echt een plaatje zo, wat een verschil is het dan, je hebt echt eer van je werk.
    Lekker genieten zeg die vrije dagen, wij hebben met de Pinksteren een hele week vrij....heerlijk.

    Lieve groetjes, Eefie

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat heb je je kraam gezellig in gericht, hoeveel meter kraam had je? En heb je veel verkocht?

    Lieve-Groetjes, Verie

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Nou je kraam stond er verzorgd, goed gevuld en prachtig bij hoor als ik dat zo op je foto's kan zien! Erg leuk! Hoop dat je goed verkocht hebt, dat maakt de dag extra leuk!!

    Liefs Marieke

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Mooi zag je kraam er uit. En ach, je hebt het een keer gedaan maar vanuit je eigen 'winkeltje' showen en verkopen is toch fijner.
    Het is al een mooi resultaat nu de stoelen donker en de tafel licht het tegenovergestelde van wat het was. Succes verder met de kluswerkzaamheden. En een fijn weekend, groetjes Ingrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ook wel weer eens leuk om op een andere locatie te staan met je spullen! Ben benieuwd naar het eindresultaat van je tafel, het belooft mooi te worden!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Zeker !!! mooi hoor...ben heel benieuwd naar het eindresultaat je kraam zag er top uit hoor !!...x !

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat heb je je kraam mooi aangekleed. Ik kan me voorstellen dat het veel werk is maar het ziet er echt heel aantrekkelijk uit. Wanneer is je volgende tuinfair? Ik ben benieuwd naar je tafel en ook je kast gaat vast mooi worden. Fijne zondag nog.
    Groetjes Sandra

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je reactie!
Erg leuk als je een berichtje achterlaat, ik lees ze graag!