Label-24

Welkom op mijn blog: wonen, creatief, landelijk en stoer...

donderdag 1 mei 2014

Rondje tuinlichtjes...

Deze week was het op een avond zo heerlijk zwoel dat ik het niet kon laten in de tuin te blijven rommelen....
tenslotte ook de kaarsjes erbij aangedaan...en dat eind april!

 Een paar zinken lantaarntjes aan een zelf gevlochten laddertje aan de schuur-muur...

 Al zo lang in bezit, een nieuw plaatsje voor gezocht!
 
 
Tjonge, het lijkt wel een zomeravond!
Kwaliteit van de foto's is niet geweldig in het donker..maar het was zo gezellig!
Mag van mij zo weer....
Hoekje bij mijn tuinhuisje onder de overkapping...by night and....
 
by day..!
(zie je wel dat ik uitbreiding nodig heb???)
 
 Maar overdag is het ook gezellig...
 Al is het even wat voller door wat opslag van de fairproductie...24 mei sta ik bij uitzondering, op een fair hier dicht in de buurt.(Zwieseborgfair)  Hoge uitzondering, ik hou het liever allemaal hier thuis...maar dit gaan we eens proberen, want ik was al vaker gevraagd. In een andere post wel meer hierover.
 
Groeten en alvast een fijn weekend!
Jacqueline


 

13 opmerkingen:

  1. Hoi, wat is dat spannend . Wel een grote uitdaging!
    Geniet van een lekker weekend.
    Liefs,
    Annette

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heerlijk zo'n zachte avond. Ziet er heel gezellig uit met de lichtjes.
    Ik heb pasgeleden je spullen mogen aanschouwen en ik wens je heel veel succes op de fair.
    Het paneel wat ik van je kreeg hangt! Als de zomerbloeiers erin zitten laat ik foto's zien!
    Nog een mooie vakantie verder!

    Liefs, Gerry

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dat ziet er wel heel gezellig bij je uit, succes op de fair.

    Liefs, Marjonel

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat ziet dat er gezellig uit met de kaarsjes aan. Heerlijk om zo 's avonds nog lekker buiten te zijn.
    Heel herkenbaar dat ruimteprobleem hi hi. Maar het ziet er wel gezellig uit hoor. Leuk dat je binnenkort naar een fair gaat. Het is even een gesjouw maar altijd wel erg gezellig. En natuurlijk een leuk stukje reclame!
    Alvast een fijn weekend. Groetjes van Aleta

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ziet er heel gezellig uit! 24 mei staat in de agenda.
    Groetjes.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat sfeervol zeg. Eh wel avond was het zo zwoel? Ik woon toch in een ander klimaat merk ik. Wij hadden regen en af en toe zon. Een fair dat is ook leuk, misschien wel zo leuk dat ......... Groetjes Sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ziet er schitterend uit en ja wat is het heerlijk als je weer buiten kunt vertoeven...ook overdag ziet het prachtig uit...wat heb je het leuk gemaakt....veel succes bij de fair....fijn weekend en lieve groet Marjon

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ziet er gelijk sfeervol uit. Op naar de lange zwoele zomeravonden, zou ik zeggen! :)

    Liefs Marieke

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Het ziet er heel gezellig uit bij jou. Dus zulke avonden moge er natuurlijk meer komen.
    Veel succes op de fair. Misschien bevalt het je wel heel goed?
    Maar voor nu een fijn weekend, groetjes, Ingrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat gezellig ziet het er uit! Ik ben ook regelmatig na het avondeten nog in de tuin te vinden, kan ik er ook geen genoeg van krijgen!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. By day or by night, het blijft gezellig bij jou in de tuin!!!
    Heerlijk om kaarsjes aan te doen, ik doe het ook wel hoor, even lekker die gezelligheid, het
    is zo sfeervol.
    Geniet lekker van de vakantie!!!
    Ik heb je nog een mail gestuurd.

    Lieve groetjes, Eefie

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ziet er gezellig uit zo met die sfeertjes. Heb net ook mijn tuin gedaan. Heerlijk hoor.
    Geniet ervan, doe ik ook!! Gr. Jac.......

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een gezelligheid! En zo vroeg in het jaar al!

    Fijn weekend

    Groetjes, Pietrik

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je reactie!
Erg leuk als je een berichtje achterlaat, ik lees ze graag!