Label-24

Welkom op mijn blog: wonen, creatief, landelijk en stoer...

donderdag 22 mei 2014

Brocante aanwinst???

Vandaag op de kop getikt..dit brocante bed!

Wat ik er mee ga doen...ik weet het nog niet! 

Volgende week ga ik helemaal iets leuks doen...hoor je meer over! 
Voor nu eerst even werken en dan zaterdag de fair op de Zwieseborg! Natuurlijk zijn er wat nieuwe items gemaakt en is er genoeg aanbod! Ik zie er nog wel wat tegen aan eerlijk gezegd, maar het zal vast wel leuk worden. Tenslotte is het maar voor 1 keer....en heb je zin? Kom dan gezellig langs! In mijn vorige post alle info.

Fijn weekend alvast!

9 opmerkingen:

  1. Hoi Jacqueline,
    Ik denk dat je een redelijk oud bed hebt. De maten zijn van een twijfelaar. En waarom ik denk dat hij redelijk oud is, is dat ik ook in een twijfelaar slaap, maar die is 120 bij 200 cm. De mensen zijn inmiddels zo groot geworden dat 180 het niet meer doet, of het moet al een kinderbed zijn.
    Een diepe bank ervan maken is misschien wel leuk. Ik weet het ook niet.
    Ik wens je in elk geval wel veel plezier zaterdag.

    Liefs, Gerry

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuke vondst zeg. De maten zijn wel wat afwijkend. Vroeger was de lengtemaat korter dan nu dus ik denk ook dat het al wel redelijk op leeftijd is. Ik ben benieuwd wat je er van gaat maken. Ook druk met de rapporten enzovoort? Groeten Sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Het bed is wel grappig. Ik heb geen idee of het een oud bed is, zo te zien wel. Ik wil je veel succes wensen op de fair. Het gaat vast goedkomen. Groetjes, Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik denk ook oud, een twijfelaar....vind ze geweldig. Ik gaf hem een nieuwe kleur en dan op de logeerkamer....heel erg mooi....fijn weekend en lieve groet Marjon

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een mooie twijfelaar heb je op de kop getikt. Ik denk ook dat het bed wel oud is en vraag me af of je een nieuw matras in deze meten nog kunt kopen?
    Maar om er een bank of misschien twee kleine bankjes van te maken lijkt me ook leuk.
    Veel plezier met verven en ook a.s. zaterdag. Groetjes, Ingrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mooi! Een twijfelaar! Ik zou het zo laten ;)

    Groeten Maaike

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Aan de maten te zien is het wel een oudje, leuk is 'ie zeker!
    Krijtverf is absoluut mooi voor dit bed. Waar kan je hem kwijt, dat speelt toch
    ook wel mee wat je ermee gaat doen? Succes met alles!
    Fijn weekend, liefs Linda

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een mooie twijfelaar. Mijn man en ik hebben ook jaren op zo'n smal bed geslapen. Knus hoor.
    Ik lees net op Wikipedia dat de naam een verwijzing is naar de breedte, alsof het twijfelt tussen een een- en tweepersoons bed. En jij twijfelt er ook nog over of je er een bankje van gaat maken. Een echte twijfelaar dus!
    Fijn weekend. Groetjes van Aleta

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een mooi bed is dat zeg, of hij oud is weet ik niet, maar de sfeer spreekt me wel aan!
    Ooit had ik ook een bed in die maat, wel lastig met een matras, maar verder wel heel leuk!
    Ik ben heel benieuwd wat jij er mee gaat doen.

    Fijn weekend en lieve groetjes, Eefie

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je reactie!
Erg leuk als je een berichtje achterlaat, ik lees ze graag!