Label-24

Welkom op mijn blog: wonen, creatief, landelijk en stoer...

vrijdag 16 mei 2014

Allerlei...!

Oeps, wat ben ik lang niet in blogland geweest...ook geen blogs gelezen...niets!
Allerlei andere zaken waren even belangrijker en zo gaat de tijd voorbij!
Maar in de meivakantie heb ik de kwast weer even gepakt en de Annie Sloanverf toegepast op een oud grenen kastje. Heerlijk..niets ontvetten, schuren, gewoon over de was heen!

Het kastje kwam ooit bij ons thuis vroeger uit de schuur, gaat dus mijn hele leven al mee. Is ooit geloogd en onlangs dus geverfd! Van de zolder naar de hal verhuisd....en nu dan in stijl! En zo is het geworden:



De stolp en het lampje komen bij de kringloop vandaan....en zo hebben we weer een heel andere sfeer in de hal!

Volgende week sta ik op een fair hier dicht bij huis...uitzondering want dat doe ik eigenlijk niet. Ik heb het hier allemaal gezellig in mijn tuinhuisje staan, maar deze keer maak ik, op verzoek, een uitzondering.
Dat wordt dus alles inpakken....nou nee, niet alles, ik ga kiezen wat ik wel en niet meeneem...het is dichtbij, ik kan ev. zo wat ophalen.
Hierbij de folder die is gemaakt:


Met het mooie weer in het vooruitzicht wens ik jullie allemaal een fijn en zonnig weekend!
 

7 opmerkingen:

  1. Hoi Jacqueline,
    Je kastje is prachtig geworden.
    En mooi gestyled! Een mooi welkom in je huis.
    Veel plezier op de fair!

    Liefs, Gerry

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dat kastje is mooi opgeknapt. Leuk met die stolp en het lampje. Succes op de fair.
    Groetjes, Esther

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Je kastje is mooi geworden. Fijn weekend, geniet van het zonnetje.
    Groetjes, Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Je hebt het kastje een mooie metamorfose gegeven Jacqueline, een leuk geheel zo!
    Veel succes en plezier op de fair.

    Fijn weekend,
    liefs, Tjits

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prachtige metamorfose van het kastje....en ja dit is super verf....fijn weekend en veel plezier op de fair...lieve groet Marjon

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Oh, wat is dat kastje mooi geworden. Ben je nog druk met de voorbereidingen voor de fair? Je hebt natuurlijk al heel veel, geniet ervan.

    Lieve-Groetjes, Verie

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Heerlijk om je kastje weer ene tweede leven te geven, lekker zonder schuren...:)
    Hij is heel mooi en je hebt er een heel sfeervol hoekje van gemaakt.
    Lekker om even geen blogs te lezen, hi, hi, ik merk dat ik wel veel tijd over hou voor andere dingen,
    dat is een heerlijk gevoel hoor.
    Succes op de fair en een zonnige week!

    Lieve groetjes, Eefie

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je reactie!
Erg leuk als je een berichtje achterlaat, ik lees ze graag!