Label-24

Welkom op mijn blog: wonen, creatief, landelijk en stoer...

dinsdag 15 april 2014

Voorjaar....

Gisteren maar wat voorjaar naar binnen gehaald...ik ben gek op hortensia's dus staat er nu een op tafel te pronken!


In een zinken emmer kleurt het goed bij elkaar!
 
 
 Nu buiten ook even weer wat mooier weer...maar dat schijnt er aan te komen! Ben ik heel blij mee want als ik de verwachtingen zie voor zaterdag dan wordt het wel topweer voor mijn tuinfair!Nu maar duimen dat de voorspellingen blijven kloppen!
Ik ga gauw weer verder met nog veel knutselwerk voor de fair, wens jullie allemaal een fijne week verder!
Lieve groet, Jacqueline
 

11 opmerkingen:

  1. Mooie bos hoor! Staat leuk in die zinken emmer. Als het goed is komt er inderdaad weer lekker weer aan en daar ben ik ook wel blij mee want het is nog behoorlijk fris buiten.

    Liefs Marieke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Bedankt nog voor je berichtje op mijn blog! Als het goed is komt er mooi en warm weer aan, super zou dat voor jou zijn, niks is leuker als er mooi weer is bij een voorjaarsfair..veel succes met de voorbereidingen!

    Lieve-Groetjes, Verie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een prachtige hortensia!
    Ja, ze zijn er weer. Ik had pasgeleden een tak in een kruik, was ook heel mooi.
    En degene die buiten staat, staat al flink in de knop.
    Tot zaterdag!

    Liefs, Gerry

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Zo af en toe moet je jezelf ook verwennen. Mooie hortensia heb je gekocht. Ik vind ze altijd leuk, maar heb er eigenlijk nog nooit eentje voor in huis gekocht. Ben altijd bang dat ze zo weg zijn. Groetjes, Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooi hoor...ik heb ook een witte meegenomen...zo leuk !! en net nog een mini blauwe....op de keukentafel......geniet van de week succes zaterdag liefs Ria...x !

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Prachtig....en ik vind de witte toch ook het aller mooiste!
    Ben ook wel toe aan een heerlijk zonnetje........dus laat de zon maar komen.

    Fijn paasweekend

    Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Heel veel succes met je tuinfair. Heb je toevallig in het weekend van 28 en 29 juni ook een tuinfair? Groetjes Sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ik ga duimen voor mooi weer! Heel veel plezier dit weekend.
    Groetjes van Aleta

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ze zijn zo mooi die Hortensia's, ze kijken me hier ook aan;)
    Heerlijk weer en ik ga duimen voor mooi weer hoor...want dan bof ik ook als we mijn feest vieren..hi, hi.
    Geniet nog van de voorbereidingen en daarna even een paar dagen ontspannen.

    Lieve groetjes, Eefie

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Dat zou zeker fijn zijn een heerlijk weertje en dan een tuinfair....ik gun het jou van harte....en de hortensia is prachtig....lieve groet Marjon

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je reactie!
Erg leuk als je een berichtje achterlaat, ik lees ze graag!