Label-24

Welkom op mijn blog: wonen, creatief, landelijk en stoer...

dinsdag 8 april 2014

Tuinborden...

Tussen alle fairvoorbereidingen door kwamen er zomaar opeens weer nieuwe ideeën...
Eigenlijk ook omdat mijn moeder een kale plek heeft aan de muur van haar schuur. En ik was bezig met tuinborden..van het een kwam het ander en ...
zo ontstond dit bord voor haar.
Er naast verderop is plaats voor nog een bord vonden wij, dat wordt er een met een vlinder...
 
Ik had zelf ook een kale schutting.....dus je snapt het al, ook nog 2 voor mezelf gemaakt!




 
Ze zijn flink groot, iets van 65 bij 95cm en fleuren het hele terras op!
Inmiddels heb ik ook kleinere gemaakt met even grote vogels en vlinders, die staan klaar voor de tuinfair volgende week op 19 april!
Eenvoudig, robuust en lekker stoer.

Nog een dikke week dus, die tuinfair! Er staat al veel klaar, weten jullie ook waarom ik wat weinig in blogland te vinden was!
Fijne week allemaal!
Lieve groet, Jacqueline
 

9 opmerkingen:

  1. Wat een mooie borden zijn dit geworden zeg, dat fleurt de tuin inderdaad op, zo mooi met die vogel erop.
    Het brengt me weer op ideetjes:)
    Jammer dat ik dat weekend mijn 50e verjaardag vier:) anders was ik toch nog een keer bij je komen kijken.
    Fijne week en lieve groetjes, Eefie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een prachtige borden zijn dat geworden, Jacqueline.
    Was je moeder vast heel blij mee.
    En die van je zelf hoop ik te bewonderen.

    Liefs, Gerry

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtige borden heb je gemaakt en wat lief dat je je moeder er ook cadeau hebt gedaan....fijne week en lieve groet Marjon

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat zijn ze leuk jammer dat ik niet even op je tuinfair kan komen buurten. Fijne week.mirjam

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuk zo op dat hout! Creatief hoor! Gelijk een eyecatcher in de tuin. :)

    Liefs Marieke

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Bedankt voor je berichtje op mijn blog, leuk deze borden, echt heel gaaf! Fleurt de tuin inderdaad mooi op. Succes met de fair..

    Lieve-Groetjes, Verie

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik vind de borden heel leuk !! fijne avond liefs Ria...x !

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je reactie!
Erg leuk als je een berichtje achterlaat, ik lees ze graag!