Label-24

Welkom op mijn blog: wonen, creatief, landelijk en stoer...

zaterdag 26 april 2014

GENIETEN.....

Het was even een hectische week deze week en pas nu kom ik er even aan toe weer een blogje te maken!
Even een drukke week op school, werk, vergadering, overleg, Koningsontbijt, na de beroemde Kangadans de Koningsspelen (we hebben de Archemerberg bewandeld...!) en natuurlijk was er thuis wel wat te doen na de fair want die week ervoor heb ik het maar even laten liggen!
 
Hieronder even een indruk van de tuinfair:






 
De fair was een groot succes en wat hadden we een weer! Super, het is altijd heel druk die voorbereiding maar dan is het ook weer GENIETEN ! Gezellige mensen, leuke reacties, veel bezoekers en goed verkocht!
 
Dat deden we vandaag ook met de kids in het bos in het Sallandse heuvellandschap...zo dichtbij zo mooi! En weer stralend weer! GENIETEN!
En nu gaan we GENIETEN van een heerlijke meivakantie! 
 
Jullie ook allemaal een fijn koningsweekend! Het zal vast weer allemaal voorbijkomen op de blogs!
Lieve groet, Jacqueline

9 opmerkingen:

  1. Wat heb je veel spullen en allemaal zo mooi.
    Fijn dat het zo'n groot succes was!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtige spullen en fijn dat jullie een super dag hebben gehad....fijn weekend en lieve groet Marjon

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuke spulletjes,kan me voorstellen dat het een gezellige boel is geweest..
    Groetjes Chris

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat zag het er super gezellig uit bij je fair. En dan dat heerlijke weer erbij ... top! Goed te horen dat het zo'n succes was. Maar ik kan het me helemaal voorstellen want je hebt ook prachtige spulletjes staan!
    Ik wens je alvast een fijne zondag. Groetjes van leta

    BeantwoordenVerwijderen
  5. En ik vond het heerlijk om er getuige van te zijn!
    Heel veel plezier in de vakantie!

    Liefs, Gerry

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Het ziet er allemaal goed uit hoor......fijn weekend lekker uitrusten....liefs Ria...x !

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Het ziet er ook prachtig uit. Heerlijk nu een week vakantie, ik ga even helemaal niets doen. Jij ook fijne vakantie. Groetjes Sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat leuk dat je goed verkocht hebt, maar dat kan ook niet anders met die leuke spulletjes. Ziet er gezellig uit die fair.

    Fijne zondag nog!
    Liefs Marieke

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Zo dichtbij en niet van je fair gehoord.
    Via Merel-viool las ik er over. Ik ben je volger geworden dan blijf ik op de hoogte.
    Misschien een volgende keer. Het lijkt heel gezellig. Heb je ook een "winkeltje"?
    Fijne dag, groetjes, Thea

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je reactie!
Erg leuk als je een berichtje achterlaat, ik lees ze graag!