Label-24

Welkom op mijn blog: wonen, creatief, landelijk en stoer...

vrijdag 18 april 2014

Fijne Paasdagen!


Morgen de lente tuinfair! Ik blijf het altijd weer spannend vinden hoor! Maar heb er ook heel veel zin in! Ik heb veel nieuwe items gemaakt natuurlijk in voorjaars/zomer thema.
De fair staat ook vermeld bij Alles Brocante, er is veel gefolderd en het hangt in diverse supermarkten/winkels aangekondigd. Het lijkt goed weer te worden dus we maken er een gezellige dag van!
Straks gaan de cakes de oven in, voor bij de koffie/thee morgen.
 
Heb je zin om te komen? Dan van harte welkom! In ieder geval zie ik Gerry weer, en wie weet ontmoeten we nog meer blogsters...
Met Pasen zijn wij gewoon thuis..home sweet home....genieten van elkaar, thuis zijn en de rust.
 
Gisteravond de Passion gezien, zondag vieren we hier het Feest van Pasen , feest van de Opstanding.
  Ik wens jullie allemaal fijne paasdagen toe!
Lieve groet,
Jacqueline
 

10 opmerkingen:

  1. Voor jou en je gezin ook hele fijnpaasdagen. Maar eerst morgen de fair, een hele goede en gezellige dag gewenst.
    Groetjes, Ingrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat leuk dat Gerry ook weer komt, dat is zo'n lieverd. Ik wens je heel veel succes morgen, hoop dat het weer een beetje meezit. Aan je spullen kan het niet liggen. Alvast fijne paasdagen met je gezin. Groetjes, Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Echt enorm veel succes morgen met de fair, Jacqueline, je gaat het maken!! Geniet ervan, ook nog Fijne Paasdagen toegewenst, daar zul je wel aan toe zijn, na de fair!

    Veel liefs, Verie

    Ps. Vind echt jammer dat `k zo ver weg woon, anders was ik ook na m`n werk even aan komen wippen, mja!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Alhoewel ik vermoed dat je nu heel druk bent met klaar zetten, wil ik je toch nog heel veel
    succes wensen voor morgen.
    Ga heerlijk genieten van al die mensen die vast en zeker komen!!!!
    Wat fijn dat Gerry weer van de partij zal zijn, zo leuk!!
    Enne, ik was al jarig, maar vier het morgen, dochters zijn dan thuis, dus het feest kan beginnen:)
    Voor jou en je gezin ook heel goede paasdagen.

    Lieve groetjes, Eefie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heel veel succes morgen en zoals elke keer baal ik weer een beetje dat je zover weg woont! Het wordt vast een leuke dag. Groetjes Sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mooi he ?? Pasen....hele fijne dagen en heel veel succes morgen....liefs van mij..x !

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Heel veel plezier morgen! En ik duim voor mooi weer. Maar volgens mij gaat dat goed komen.
    En daarna lekker genieten van de paasdagen! Groetjes van Aleta

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wens je veel plezier en succes op de fair...volgens mij wordt het ook nog aardig weer.....das altijd fijn ;)
    En wens je hele fijne paasdagen.........lekker thuis......wij ook gewoon thuis....gewoon.....maar toch bijzonder.

    Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Jij ook hele fijne paasdagen!

    Liefs Marieke

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hoe was de fair gegaan? Hopelijk druk bezocht! Hier begint het nu ook te betrekken, jammer, maar we mogen niet klagen! Liefs Carolien

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je reactie!
Erg leuk als je een berichtje achterlaat, ik lees ze graag!