Label-24

Welkom op mijn blog: wonen, creatief, landelijk en stoer...

zondag 2 maart 2014

Uitwaaien op....

 
....Texel !
Zoals ik in mijn vorige post aangaf, hadden we een bijzonder begin van onze vakantie.
 
Dagje Texel !
 


Zomaar? Nee, eigenlijk niet.
Van  mijn collega had ik nl een bijzondere opdracht gekregen...zij verhuren een aantal huisjes daar en twee ervan waren de afgelopen tijd flink opgeknapt. Voor de aankleding mocht ik het een en ander aan decoraties aanleveren. Maar het leukste: aan de wand moest een paneel komen.
Iets met tekst, strandsfeer...niet te druk en ivm schoonmaak ook geen windlichtjes eraan...ze heeft het een en ander uitgezocht hier en na wat overleg en foto's over en weer is het gelukt.
Het paneel kon mooi mee nu ze er toch naar toe ging...maar waarom kwam ik niet zelf een dagje???
 
Hoe leuk is dat? Met nog een collega en ons gezin hebben we dus heerlijk een dagje genoten op Texel. En ...het vernieuwde huisje bekeken met paneel!
Nieuwsgierig? Kijk maar mee:
 
In combinatie met de rest was het een mooi geheel geworden! Superleuk natuurlijk dat mijn creatie daar mag hangen! En natuurlijk mijn andere decoraties her en der.
Wij hebben heerlijk genoten, superweer, compleet lente! En een prachteiland, wat kun je dan veel doen in een dag. Naast de strandwandeling, natuur bekijken en ervaren ook nog een megaleuke woonwinkel in den Burgh bezocht!
 
De rest van de week ook nog geklust, laat ik jullie de volgende keer zien, Annie Sloan kwam er weer aan te pas!
Vandaag vieren wij verjaardag van oudste die morgen 14 wordt....
Fijne dag vandaag!
Jacqueline
 
 

8 opmerkingen:

  1. Alvast gefeliciteerd met je oudste. 14 alweer! Mijn dochter wordt over een dikke week ook al 14. Wat worden ze toch snel groot.
    Wat heerlijk om even een dagje naar Texel te gaan. En dan ook nog met zo'n leuk doel! Je bord is prachtig geworden. Ontzettend leuk dat jouw spulletjes nu staan te pronken in een mooie vakantiewoning!
    Fijne zondag. Groetjes van Aleta

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuke opdracht! Lekker uitwaaien op Texel en zoiets moois kunnen achterlaten, leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat ontzettend leuk dat je die opdracht kreeg en er gelijk zo'n gezellig dagje uit van kon maken, heerlijk
    is Texel, jij hebt nu ook een bijdrage geleverd aan de sfeer op het eiland!!!!
    Mooi, je wandbord hoor, dat is helemaal jouw stijl!!!
    Ga lekker genieten van de verjaardag van je oudste!!!

    Lieve groetjes, Eefie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een gezellig blog heb je, ik ga je volgen.
    En wat een leuke opdracht ook, de wandpanelen zijn stoer geworden!

    P.s: Kijk ook eens op mijn blog, ik heb een leuke give away bij 100 volgers!

    Liefs Marieke
    What I love most

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Kijk, dat zijn de leukste opdrachten...
    Mooi gedaan, rustige sfeer!♥

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heerlijk naar Texel! Wat een leuks mocht je daar doen, super opdracht! Geniet ervan.

    Lieve-Groetjes, Verie

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Gefeliciteerd met je zoon! Wat is een leuk paneel, echt leuk voor zo'n huisje. Groetjes, Ilona.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Kan me helemaal voorstellen dat jullie een heerlijk dagje hebben gehad. Zeker met dat heerlijke voorjaarszonnetje.Wat staat je paneel mooi zeg aan de muur.
    Ps ik geef mijn vriendin je blogadres, kan je naar je tuinfair komen. En als ik er ben kom ik zeker een keertje bij je langs buurten. Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je reactie!
Erg leuk als je een berichtje achterlaat, ik lees ze graag!