Label-24

Welkom op mijn blog: wonen, creatief, landelijk en stoer...

woensdag 26 maart 2014

Tuinfair...!

Twee jaar geleden voor het eerst begonnen en nu wordt het al de derde lente en tuinfair!
Samen met mijn collega organiseren we hier in de tuin en onder de overkapping wederom de kleinschalige voorjaarstuinfair en we hebben er heel veel zin in!!!
We hadden hem rond dezelfde datum gepland als andere jaren en kwamen er later achter dat dat net de zaterdag voor Pasen was...na overleg hebben we besloten hem toch te laten staan, veel mensen zijn vrij en tenslotte zijn alle winkels ook gewoon open.
 
Dus hier op mijn knutselzolder staan er al veel nieuwe dingen klaar die straks op de fair komen...samen met het aanbod van collega met wat brocante, jams en allerlei leuke hebbedingen hopen we er een mooi aanbod van te kunnen maken!

 
 
Natuurlijk zijn jullie van harte welkom, mocht je in de buurt zijn....al is het alleen al voor de gezelligheid en de koffie/thee met lekkers...!
 
 

Fijne week !
Groeten, Jacqueline

9 opmerkingen:

  1. Leuk Jacqueline! Misschien kom ik nog wel eens bij je voor tips...lijkt me erg leuk om dit ook eens te organiseren....

    Wordt vast een succes!

    Fijne dag...

    Groetjes, Pietrik

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk zo'n fair!!
    Ik wou dat ik even langs kon komen.
    Je spulletjes hangen nog steeds hier in ons huisje.
    Ik ben er erg blij mee!

    Veel liefs, Juliëtte

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk, Jacqueline, dat het weer gelukt is om een fair te organiseren.
    Ik weet onderhand hoe gezellig het is.
    Ik moet even zien of het mij lukt om ook even te komen kijken.
    Veel plezier en succes bij de voorbereidingen!

    Lieve groet,
    Gerry

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Super leuk Jacqueline, hopelijk wordt het mooi weer en verkoop je veel. Succes met de voorbereidingen.

    Lieve-Groetjes, Verie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. De derde keer alweer....zo leuk voor je !!!...geniet maar lekker van de voorbereidingen....liefs van mij...x !

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een leuk idee zeg! Hop voor jullie dat er veel bezoekers komen, gezellig!!

    Liefs Marieke

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat ontzettend leuk om zoiets in je eigen tuin te organiseren! Zelf heb ik over 2 1/2 week mijn eerste fair van dit jaar weer (niet in mijn achtertuin hoor!). Het vergt de nodige voorbereidingen maar het is ook super leuk.
    Ik wens je nog veel succes en plezier met de voorbereiding.
    Groetjes van Aleta

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Leuk dat het inmiddels een traditie is geworden. Veel succes weer met de voorbereidingen! Groetjes Carolien

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je reactie!
Erg leuk als je een berichtje achterlaat, ik lees ze graag!