Label-24

Welkom op mijn blog: wonen, creatief, landelijk en stoer...

vrijdag 28 maart 2014

Springtime....

Met dit geweldige weer op komst hebben we natuurlijk allemaal zin in het weekend!
Deze week al mijn brocante ladder gepimpt:




Twee stoere harten met een mooi vergrijsd windlicht...

Nou, zo kunnen we best genieten...

De viooltjes zorgen voor wat bijpassende kleur!
Hoe simpel kan het zijn...


Komend weekend komen de kussens in de stoelen onder de overkapping.
Op de bank ben ik al bezig...3 all weatherkussens gekocht. Nu nog 3 erbij, ze waren op...
Je ziet...wij gaan genieten van het weekend en de tuin!
Jullie ook allemaal een fijn weekend!
 

8 opmerkingen:

  1. Dat ziet er goed uit. Mooi en bijzondere harten van steen.
    Voor jou ook een fijn en zonovergoten weekend, groetjes, Ingrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heerlijk he dat mooie weer. Het ziet er allemaal weer heel gezellig uit bij je. Fijn weekend. Groetjes Sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heerlijk genieten,van jullie mooie tuin en natuurlijk het mooie lenteweer..
    Groetjes Chris

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een prachtig hart, Jacqueline, van stenen.!
    Jammer dat de kussens op zijn, want het staat heel mooi. Kleurt allemaal goed bij elkaar.
    Ik wens jullie een prachtig weekend, geniet van het mooie weer en de zon.
    En in principe ben ik present op je open dag! Ik heb het even geregeld!

    Liefs, Gerry

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Geniet van een heerlijk zonnig weekend....x!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een leuke harten, echt heel stoer!

    Geniet van je weekend,
    Liefs Marieke

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een leuke harten! Heb je zelf alle gaatjes geboord??
    Lekker genieten van je tuin en de overkapping, morgen weer zo'n heerlijke dag!
    Groetjes, Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ziet er gezellig uit! En wat was het genieten dit weekend he!!

    Fijne week,
    lieve groet, Tjits

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je reactie!
Erg leuk als je een berichtje achterlaat, ik lees ze graag!