Label-24

Welkom op mijn blog: wonen, creatief, landelijk en stoer...

dinsdag 25 maart 2014

Geluk en zo.....

 
 
Door allerlei bijzonderheden was ik er even niet afgelopen tijd!
Maar hier ben ik weer!
Even de twee belangrijkste (feestelijke) gebeurtenissen:
(Ik post bijna nooit over mijn werk (ook mijn passie) want het is geen onderwijsblog, maar dit wil ik wel even delen)
Ten eerste: de uitreiking van mijn certificaat van de studie/cursus.
 

Wat een inspirerende cursus en wat heb ik veel geleerd, vooral ook dat leren zo leuk weer kan zijn!
En wat waren we benieuwd, mijn duo plusklas collega en ik , hoe zou ons proefstuk gewaardeerd zijn? Wat moesten we eraan wennen om zoiets te schrijven. Wat is een juiste onderzoeksvraag, hoe zetten we alles goed op een rij enz. We hebben ons gericht op de onderwijsbehoeften van de hoog/meerbegaafde leerling in de plusklas. We waren best goed bezig maar wilden dat nu onderbouwd doen en daar een goed document over opzetten.
Het is gewaardeerd met een zeer goed! En nog een geweldig compliment erbij....wat waren we blij!
 
Ten tweede...ik was afgelopen maand 25 jaar in dienst bij de huidige werkgever. Ben al wat langer werkzaam in het onderwijs maar nu ook dus hier. Ha, ga me bijna een oude knar voelen..maar geen dag is hetzelfde en ik leer nog elke dag en met die instelling wil ik ook werken.
19 was ik toen ik mijn PABO diploma op zak had...wat jong eigenlijk. Ik werd 20, er was geen werk, maar ben er uiteindelijk wel tussen gekomen. Wisselen van baan en werkgever was lastig en nu helemaal maar als je jezelf blijft ontwikkelen, wordt het nooit een sleur.
 
Afgelopen week hadden we een gezellig teametentje met meer jubilarissen en voor al mijn lieve collega's had ik een kleine attentie gemaakt... 

 
Gewoon..omdat we samen een goed team zijn ,ook na de fusie is er een prima samenwerking en sfeer, veel gedeeld met elkaar en veel goede momenten, "geluk en zo" zit vaak in kleine dingen en dat wilde ik met hen even delen.
 
Dan had ik afgelopen weekend bij hoge uitzondering een workshop hier thuis gegeven (vanuit mijn label-24). Het was voor een groep achternichtjes en het was zo'n succes, we hebben het enorm leuk gehad, elkaar lang niet gezien dus het was daarbij natuurlijk ook nog een gekakel van jewelste !
Wordt niet vervolgd hoor want dat is nooit een doel van me geweest, maar dit was wel heel uniek een keer.
Nou, zo was het o.a. hier gegaan en er was nog wel meer maar daar zal ik jullie niet allemaal mee vervelen!
Nu weer lekker tijd voor hobby, tuin en huis ...wordt vervolgd!
Fijne dag vandaag!
Groeten, Jacqueline

10 opmerkingen:

  1. Gefeliciteerd met je certificaat!
    En leuke attenties heb je gemaakt, geluk zit vaak in de kleine dingen...

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gefeliciteerd!! super zeg!
    Fijne dag
    Yolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Nou, je hebt idd niet stil gezeten! Gefeliciteerd met je diploma en je 25e jubileum op school. Prachtige attenties heb je gemaakt, leuk om te krijgen.
    Leuk is dat hé een workshop geven, zo gezellig elke keer weer.

    Lieve-Groetjes, Verie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Gefeliciteerd met het behalen van je certificaat en knap dat jullie zo'n goede waardering hebben gekregen.
    De cadeautjes die je gemaakt hebt zijn erg leuk. Leuk om te geven en te ontvangen.
    Groetjes, Ingrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hartelijk gefeliciteerd met het behalen van je certificaat en de waardering die je gekregen hebt!
    En ook gefeliciteerd dat je 25 jaar juf op deze school bent.
    Leuk om er zo een passend cadeautje bij te geven.
    Geniet van je nieuw vrijgekomen tijd!

    Liefs, Gerry

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Van harte gefeliciteerd met je "diploma". Hoewel je er maar af en toe over schrijft, inspireert je enthousiasme mij. Ook gefeliciteerd met je jubileum, ook nu is het niet makkelijk om werk te vinden maar we blijven stug doorgaan. Groetjes Sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een heerlijke enthousiaste post. Naast huis en tuin zijn we natuurlijk nog veel meer (zoals moeder, collega etc etc). Leuk daarom dat je dit met ons deelt! En heel erg gefeliciteerd met je certificaat! Echt iets om trots op te zijn!
    Fijne week. Groetjes van Aleta

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hartelijk gefeliciteerd met het certificaat....hier kun je trots op zijn. Wat leuk een workshop met nichtjes en leuke spullen hebben jullie gemaakt.....Veel plezier ermee en geniet van je behaalde diploma..lieve groet Marjon

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Top Jacqueline! Dat heb je goed gedaan! Ook nog gefeliciteerd met je jubileum!

    Fijne dag

    Groetjes, Pietrik

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Allereerst van harte gefeliciteerd en wat heb je leuke verassing-zakjes gemaakt zeg! Stiekem wel een beetje benieuwd wat je erin hebt gedaan.. ;)

    Liefs Marieke

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je reactie!
Erg leuk als je een berichtje achterlaat, ik lees ze graag!