Label-24

Welkom op mijn blog: wonen, creatief, landelijk en stoer...

zondag 23 februari 2014

Relax......


 
...daar ben ik wel even aan toe!
Heerlijk een week voorjaarsvakantie!
Even lekker genieten van rust en vrije tijd!
Het bloggen schoot er nog bij in afgelopen weken, sorry allemaal, de school slokte me nog even teveel op met allerlei zaken...
Bovenstaande foto is een detail van een paneel van mij: 

Ik geniet altijd van een moment met een lekkere kop koffie of thee...
 
Tussen de bedrijven door ben ik altijd wel even weer creatief bezig...pure ontspanning!
 
Mijn vakantie begon goed: gisteren de creabeurs bezocht samen met mijn moeder,  hier in onze woonplaats, superleuke aankopen gedaan! Alleen al door rond te kijken, mooie stempels op de kop te tikken,(met de nodige aankoopbeheersing)  krijg ik allerlei ideeën om mee aan de gang te gaan! En soms ontstaat dat gewoon vanzelf, tijdens het knutselen...Voor april staat mijn tuinfair al in de planning..dus lekker bezig komende tijd!
 
Morgen ga ik ook iets bijzonders doen, daarover  de volgende post!
 
 
Ik wens jullie gezellige dagen toe, en of je nu werkt of vrij bent, bedenk:
 
 
Lieve groet, Jacqueline
 

11 opmerkingen:

  1. Hier ook heerlijk een weekje vrij.....zin in!
    En klinkt dat je je niet verveelt....lekker bezig, creatief en op zijn tijd een heerlijk kopje koffie of thee.
    Onbetaalbaar!

    Fijne week

    Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heerlijk even een weekje vrij! Ik heb morgen een dagje vrij. Even samen met mijn dochter shoppen in Amsterdam (voor ons noorderlingen een echt uitje hi hi). Je hebt weer mooie dingen gemaakt. Je mandjes vind ik ook prachtig!
    Fijne relax week! Groetjes van Aleta

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat maak je toch een leuke dingen....leuk dat laatste label...verkoop je die ???...liefs fijne week van mij...x !

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat leuk die huisjes met tekst er in. Geniet van je week vakantie en er zullen vast nog meer mooie dingen uit jouw handen komen.
    Groetjes, Ingrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Op zo'n beurs borrelen de ideeën natuurlijk op bij jou, handig zo vlakbij!
    De mandjes vind ik erg leuk net als het label. Veel plezier deze week,
    ben benieuwd wat je vandaag gaat doen!
    Lieve groetjes, Linda

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heerlijk he die vakantie. Hoewel er nog eigenlijk wel wat gedaan moet worden voor school. Maar ik heb mijn tas even in een verre hoek gezet zodat ik het geroep niet hoor en eerst een paar dagen lekker kan doen wat ik zelf wil. Ik ben heel benieuwd naar de uitje van vandaag. Is de studie trouwens afgerond? De mogelijkheden voor een plusklas hier zijn weer even tot een bijna nulpunt gedaald. Heel jammer even afwachten weer wat de volgende ontwikkelingen zullen zijn. Maar nu eerst vakantie!! Veel plezier. Groetjes Sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Even een weekje lekker ontspannen, heerlijk! En vandaag weer een heerlijke zonnige dag, ook zo fijn!!
    Wat heb je weer leuke dingen gemaakt. Geniet van hetgeen je vandaag aan het doen bent:)

    Fijne vakantie!
    lieve groetjes, Tjits

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Even rustig aan doen is ook heel belangrijk!
    Geniet er lekker van!!

    Veel liefs, Juliëtte

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ik hoop dat je deze week veel kopjes thee of koffie in alle rust kunt drinken!
    En leuke ideeen opdoet.
    Gezellig dat je met je moeder naar de beurs bent geweest en leuke dingen hebt opgedaan.
    Een mooie vakantie gewenst!

    Liefs, Gerry

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Heerlijk een weekje ontspannen hoor, geniete r ook van, het is heerlijk zo'n weekje:)
    Ik ben benieuwd naar je ideetjes en leuke dingen die je ons binnenkort voor gaat zetten.

    Fijne week en liefs, Eefie

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Heerlijk zo'n weekje vrij en tijd om inspiratie op te doen. Leuk die mandjes met grote knopen. En dat tekstbordje heb ik ook!

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je reactie!
Erg leuk als je een berichtje achterlaat, ik lees ze graag!