Label-24

Welkom op mijn blog: wonen, creatief, landelijk en stoer...

zondag 9 februari 2014

Back again en kijkje in de slaapkamer...

Terug van weggeweest...proefstuk voor de studie ingeleverd, cursus loopt ten einde dus zo langzamerhand komende andere dingen weer in zicht! Maar ik heb genoten van de studie, wat leuk om weer lerend bezig te zijn en dan anders dan in teamverband, want uiteraard blijf je je altijd scholen. Maar dit was individueler en geweldig leerzaam! Ik ben nog weer heel anders tegen onderwijs aan gaan kijken!
 Had ik me voorgenomen na de studie thuis even lekker aan het klussen te gaan...moet ik dat nog even uitstellen tot de vakantie, momenteel val ik sinds januari ook extra in vanwege ziekte collega.
Maar het bloggen pak ik weer op!

Een hele tijd terug schreef ik al over onze slaapkamer...steigerhouten bed, nieuwe vloer enz. Nu is het inmiddels klaar, afgezien van de gordijnen, daar ben ik nog steeds niet uit. En nog een paar kleine afwerkpuntjes. Maar hierbij een kijkje binnen:
Ons bed met de steigerhouten achterwand, eindelijk de goede verfkleur gevonden! De tekstborden komen van x.enos



hartjes met labels aan de wand.... 


Overzicht van de zijwand


Hoekje achter de deur bij de grote kastenwand die in de Annie Sloanverf is gezet
 De spiegel is de oude badkamerspiegel, voorzien van een zwarte tape op twee steigerhouten planken. Het tafeltje heb ik ooit lang geleden voor 4 gulden (!) op de rommelmarkt gekocht. De kist in bijpassende kleur geschilderd en de geurtjes passen mooi in de grijze manden.
Hoekje aan de andere kant

Stoere deurstopper...
 
Het geheel is best stoer geworden, met veel naturelkleuren, leemgrijs, zand, zwarte accenten en wit.
De merklap kregen we toen we trouwden, mijn tante had hem helemaal handgemaakt!
Het dienblad erboven...bed and breakfast, mag nu helemaal wel dienst doen, een klein ontbijtje af en toe is nu lekker genieten !En het leukste is: afgezien van de vloer en het bed, is er niets nieuws! Gewoon (her)gebruiken wat je hebt, eventueel in een ander jasje zetten.
 
Ik heb geen blog gevolgd de laatste tijd maar ik hoop weer bij te gaan lezen en reageren!
Fijne week allemaal!
Groeten, Jacqueline

13 opmerkingen:

  1. Prachtige slaapkamer met heel veel leuke ideeen!!!
    Genieten hoor..
    Lieve groetjes, Peet.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een heerlijke stoere slaapkamer en dat met niets nieuws gekocht! Complimenten!
    Liefs Linda

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat is je slaapkamer stoer geworden zeg. Erg leuk. Heel herkenbaar dat onderwijs. Ik val ook extra in en af en toe weet voor even niet wat achter doet. Ik ben blij als het zo weer even vakantie is om ook weer wat tijd te hebben voor andere dingen. Groetjes Sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een mooi bed is het geworden en handig dat de ombouw als kast dienst kan doen. Leuke accessoires aan de wand., kortom een mooi geheel.
    Fijn dat je nu iets meer tijd voor andere dingen krijgt en bijna vakantie. Groetjes, Ingrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuk, ik ben ook met de slaapkamer bezig. Het ziet er reuze gezellig uit bij jullie!
    Fijn dat je nu weer wat vrije tijd overhoudt! Groetjes Carolien

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Jammer dat je over het algemeen in de slaapkamer je ogen dicht hebt, ha ha! Wat een plaatje! Supermooi geworden!

    Fijne avond

    X Pietrik

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een prachtig resultaat!
    Ik vind de kleuren ook super mooi!

    Veel liefs, Juliëtte

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Zoo die is zeker stoer geworden!! laat de ombouw even aan mijn jongste dochter zien die is hier helemaal weg van!!! Ik vind het ook mooi hoor maar ja ik wil altijd zo veel prulletjes om me heen en dan is dit niet echt voor mijn bedoeld! hahaha
    fijne dag of beter nacht
    Yolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een stoere kamer is dit geworden zeg, jullie mogen trots zijn op het
    eindresultaat, mooi is dat om te hergebruiken, dan heb je er ook heel veel plezier van,
    Ik ben weg van je tafeltje...heel mooi,

    Lieve groetjes, Eefie

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hoi Jacqueline,
    Wat fijn dat je zo genoten hebt van de cursus en dat je zoveel geleerd hebt. En dat die nu ten einde komt.
    Jullie slaapkamer is mooi geworden. Ook leuk al die tekstborden her een der.
    En dat leuke tafeltje in de kast vind ik een liefje.
    Nu de gordijnen nog, maar jullie vast weer heerlijk slapen in het nieuwe bed met de mooie vloer.
    Veel succes met het extra invallen en je hebt een leuke header.

    Liefs, Gerry

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Prachtige slaapkamer is het geworden en de tekstborden erbij geven een stoere uitstraling....en gelukkig weer terug....zo'n cursus sloopt natuurlijk al je vrije tijd weg....fijne week en lieve groet Marjon

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Het is mooi geworden. Leuk hè, als je veel dingen kunt hergebruiken. Ik hou daar ook van.
    Het resultaat is lekker stoer. Mooie kleuren ook.
    Groetjes Willy

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je reactie!
Erg leuk als je een berichtje achterlaat, ik lees ze graag!