Label-24

Welkom op mijn blog: wonen, creatief, landelijk en stoer...

vrijdag 17 januari 2014

Nieuwe aanwinsten..


Ze waren er al een tijdje...mijn nieuwe aanwinsten: een gepimpt kastje en krukje in brocante stijl .
Normaal knap ik zelf dingen op maar deze waren zo leuk en voordelig dat ik ze niet kon laten staan.
Het kastje past precies in de (nep) schouw. Mooi romantische en toch wat stoere stijl. In de mand gaan de muziekboeken van de kids, mooi uit het zicht en vlak bij de piano.
Het krukje staat op de kopse  kant bij onze eettafel. Makkelijk om even erbij te komen zitten. Origineel was het volgens mijndonker eiken...niet meer te herkennen! Wel mooi stevig allebei want ze zijn van zware kwaliteit. De tafel moet straks ook nog opgeknapt worden, dat ga ik zelf doen. Maar eerst even nu een korte pauze...ik ben druk met de studie en het geheel moet 5 februari ingeleverd zijn. Tel daarbij op dat ik deze en volgende week extra werk ...dan wordt het even stil hier vanuit huize 24!
Maar nu eerst lekker weekend...er geurt een heerlijke appelcake hier in de oven...vanavond hoeft er even niets...gewoon alleen genieten!
Jullie ook een fijn weekend...ik meld me wel weer! 

Lieve groet, Jacqueline

8 opmerkingen:

  1. Leuke spullen heb je gescoord Jacqueline. Nu lekker genieten van de appelcake. Hou je taai volgende week en succes met de studie.
    Fijn weekend. Groetjes, Nancy.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Echt een gaaf kastje, Jacqueline! Vind ik mooi: zowel romantisch als stoer, het is het allebei!
    Succes weer met alles wat je aanpakt en een gezellig weekend gewenst!
    Liefs, Linda

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heerlijk...geniet maar lekker...liefs Ria....x !

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooi de dingen die je laat zien!
    Succes met de studie, een fijn weekend en geniet van de appelcake (als er nog iets over is na gisterenavond :-)
    Groetjes, Ingrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooie nieuwe spullen en fijn dat je daarvoor zelf niet aan het 'klussen' hoeft nu je het zo druk hebt met je studie!! Ik hoop dat je genoten hebt van je vrije avond én de appelcake (jammie!!).
    Heel veel succes met de laatste loodjes van je studie, zet 'm op !!
    Fijn weekend.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mooi stelletje heb je gekocht zeg! ennuh die cake ik geloof dat ik maar even van mijn stoel af kom om ook zoiets in de oven te stoppen! hahaha dit werkt aanstekelijk!
    fijne avond
    Yolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Mooie aanwinsten heb je gekregen. Het kastje in de schouw vind ik ook heel mooi!
    Ik hoop dat je een heerlijke rustige avond met lekkere cake hebt gehad.
    En heel veel succes met je studie en werk!

    Liefs, Gerry

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Inderdaad mooie aanwinsten, daar kun ja dan helemaal mee in je nopjes zijn. Fijn weekend. Groetjes Sandra

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je reactie!
Erg leuk als je een berichtje achterlaat, ik lees ze graag!