Label-24

Welkom op mijn blog: wonen, creatief, landelijk en stoer...

vrijdag 20 december 2013

Kerstverrassing!!!!


Wat een verrassing!
Na een zeer drukke hectische week kwam ik moe thuis...eindelijk vakantie! Afgelopen week veel te doen op school waaronder een fantastische kerstviering in de vorm van een kerstwandeling met groep 8 kinderen die het Kerstverhaal uitspeelden, drukte en opruimen op school met een geweldige Xmas high tea vanmiddag als afsluiter!
Nadat de post uit de brievenbus was gehaald kreeg ik een grote envelop in handen geduwd: "Voor jou", zei manlief...
Ik had geen idee...wat was dit nou? Maar het was al een feestje om uit te pakken!!!
 
En..de verrassing was nog groter toen bleek dat ik één van de winnaressen was van de brievenbuscadeautjes bij Miranda ! En...het is de eerste keer dat ik wat win in de twee jaar dat ik blog!!! Leuk toch?
Allemaal heerlijke dingen als labels, brocant muziekpapier, zakjes voor om een windlichtje, enz.
Miranda, heel hartelijk bedankt!
 
Inmiddels dan eindelijk vakantie...we gaan genieten van de rust (nou ja...moet wel aan de studie)
in een gezellige kerstsfeer..
Nog een kijkje binnen zoals beloofd vorige keer, met en zonder flits...:
Mijn regaal in kerstsfeer...


Noël boven de piano...

Het kerkje met licht en waar muziek uit komt als je aan de klok draait...

Sterren voor het raam....
Eigengemaakte steigerhouten bordjes..

En tenslotte....deze zomer had ik op een rommelmarkt een oud brocante trommel op de kop getikt met hele oude sjoelschijven. Ik heb ze een tijd lagen liggen tot ik ineens wist wat ik er mee wilde:



En nu hangen ze te pronken in mijn kerstboom....
 
Fijn weekend allemaal, heel erg bedankt voor alle lieve reacties vorige keer!
Jacqueline
 

8 opmerkingen:

  1. Ik wens je hele fijne dagen en een goed en gezond 2014.

    Groet,
    Jeanette

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dat is leuk thuiskomen, zo'n envelop in de brievenbus. Zo begint de vakantie goed!
    Geniet er lekker van in je sfeervolle huis. Ziet er allemaal weer zo leuk uit. Groetjes, Ilona.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtige kerstsfeer, wat een superleuke ideetjes, heel sfeervol!
    Ik wens je alvast heel gezellige kerstdagen!
    groetjes,
    Vanessa

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Gefeliciteerd, het is je van harte gegund! Geniet ervan en van de vrije dagen die voor de deur staan!
    Fijne feestdagen en een goed 2014 wens ik je toe..

    Lieve-Groetjes, Verie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Jaaa, leuke spulletjes hè, daar weten wij wel raad mee! Ik vind je kerkje heel erg mooi en het is een
    super idee om van je sjoelschijven kerstboomhangers te maken.
    Geniet van je 'rust' en de gezelligheid om je heen, fijne Kerstdagen!
    Liefs, Linda

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een leuke give-away, die heb je verdiend na het harde werken! En wat een goed idee om sjoelstenen te gebruiken als hangers! Groetjes Carolien

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat heb je er een mooie post van gemaakt! Het is je van harte gegund en dan helemaal na zo'n drukke periode. De kerstwandeling was erg sfeervol en ook de high tea was geweldig (heb ik uit betrouwbare bron vernomen ;)) Er wordt dit jaar dus niet gesjoeld tijdens de kerst... dit is misschien nog wel net zo leuk...

    Fijne avond. X

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat mooi dat jij ook een pakketje van Miranda won, zo lief, het is bij jou
    goed terecht gekomen...
    Je mooie hangers zijn zo leuk, wat een goed idee van je!!!
    Ik wens je heel mooie en vooral rustige dagen, geniet van alles wat je niet hoeft te doen ( school en studie)!!!

    Lieve groetjes jouw kant op,
    Eefie

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je reactie!
Erg leuk als je een berichtje achterlaat, ik lees ze graag!