Label-24

Welkom op mijn blog: wonen, creatief, landelijk en stoer...

woensdag 4 december 2013

Kerstkriebels....

die heb ik al....eigenlijk al een hele tijd!
Maar deze week eerst nog sinterklaas!
Door de fair was ik natuurlijk al langer bezig met kerstdecoraties te maken maar hier in huis nog niet echt een kerstsfeer hoor! Buiten begint het er al wel op te lijken....



Komende zaterdag is mijn tuinhuisje open in het kader van kerstkriebels....geen fair, gewoon gezellig kunnen snuffelen onder de overkapping en in het tuinhuisje tussen alle huis-tuin en kerst/winterdecoraties! Muziekje er bij, koffie en thee met toebehoren...altijd gezellig!

Maar eerst op school nog van alles op de agenda en dan hier thuis natuurlijk ook sint vieren!
Ik wens jullie allemaal nog een fijne sinterklaasweek !
 

12 opmerkingen:

  1. Wat ziet het er toch super gezellig uit bij jou. Ik ben de kerstkriebels ook ontzettend aan het wegdrukken, eerst nog Sinterklaas. Groetjes, Ilona.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gezellige sfeer al onder de overkapping en in het tuinhuisje.
    En een fijn Sinterklaasfeest toegewenst op school en thuis.
    Groetjes, Ingrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Bij mij zijn die kerstkriebels al heel lang aanwezig en ik geef daar gewoon aan toe, ik heb al aardig wat kerst in huis. Waarom eigenlijk niet, Sinterklaas wordt ook gevierd bij ons maar met een touch of Christmas. Leuke spulletjes zie ik bij je staan.

    Groet,
    Jeanette

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Het ziet er super gezellig uit zo. Jij ook een fijne sinterklaas.

    Lieve groet,dinah

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Dat ziet er heel gezellig uit!!
    Veel plezier op school en thuis met de Sint.
    Lieve gr. MIrjam

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Het ziet er heel gezellig uit, Jacqueline.
    Ik heb helemaal geen kerstkriebels. Voor mij mag het januari zijn.
    Maar ik wens je een mooie vrijdagavond, een mooie Sinterklaas zowel op school als thuis!

    Lieve groet,
    Gerry

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Je kerstsfeer in je tuin ziet er al heel mooi uit, leuk naar buiten kijken 's avonds..daar hou ik ook zo van.
    Nu eerst de kerstdrukte op school nog, ik vier tussendoor mijn jubileum nog...dus kom maar op met de kerstvakantie:)
    Ik heb je mail beantwoord...hoop dat je er iets mee kunt.

    Lieve groetjes, Eefie

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Het is al een heerlijk kerstsfeertje in je tuin, zo is het ook genieten wanneer je naar buiten kijkt of langs loopt.
    Ik wens je veel plezier met je Sinterklaasfeesten!
    Lieve groetjes, Linda

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Door zo'n fair kom je al wel op tijd in de kerstsfeer ;) Ik wens je een fijne pakjesavond en voor zaterdag een gezellige en succesvolle dag.

    Fijne avond. X

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Heel veel plezier aanstaande zaterdag, het ziet er veelbelovend uit!!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ha Jacqueline, zat net even op je site te kijken en zie dat mijn woonplaats verkeerd is. Ik woon namelijk in Woudenberg en niet in `t Harde.
    Verder een leuk stukje voor de samenwerking, bedankt! Succes as. zaterdag, ik heb er een drukke week op zitten, anders was ik aan gekomen. Wie weet toch nog tot snel. Lieve-GRoetjes, Verie

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat ziet het er gezellig uit !

    groetjes Sot & Tof

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je reactie!
Erg leuk als je een berichtje achterlaat, ik lees ze graag!