Label-24

Welkom op mijn blog: wonen, creatief, landelijk en stoer...

zaterdag 14 december 2013

It's the most wonderful time of the year...?

Kerst..ik kan er heerlijk van genieten, echt wat mij betreft een gezellige tijd! Maar wat werk betreft  ook een van de drukste tijden op school....al werk ik parttime, deze tijd is gewoon druk maar ook gezellig! Daarnaast loopt de studie door, de hobbyverkoop ook, geregeld even wat in te pakken voor een cadeautje of bestelling en  thuis is er ook wel wat te doen en ja...zo blijft dan o.a. het bloggen een beetje liggen deze weken.
Daarom ben ik vorig weekend al bezig geweest het huis is kerstsfeer te brengen...
een eerste binnenkijkertje:
Op mijn kamerscherm achter de bank deze keer de kaarsenpanelen gehangen..ooit gekocht op een kerstfair en ze zijn al meerdere keren door mijzelf aangepast qua kleur..ben er nog steeds zo blij mee!

De engeltjes zijn gemaakt door mijn collega en mede fair-genoot..zo eenvoudig en lief!
Heb ze in een variant ook gemaakt met de kids op school..



Het rek in de uitbouw bij ons..
Tenslotte vandaag thuis...heerlijk dit weekend vrij! Jongste wilde graag kerstkoekjes bakken...mmm, het ruikt hier helemaal lekker in huis!
 
Ook de kerstboom staat al, ik ben vroeg dit jaar maar na de kerst heb ik altijd snel last van de opruimkriebels, dan vind ik er vaak niets meer aan , gek is dat he? Het liefst ruim ik voor oud en nieuw dan ook alle kerstdingen echt op...dus nu maar extra lang genieten voor die tijd!
Volgende post nog wat kerst-binnen foto's!
 
Voor nu allemaal een fijn weekend gewenst!
Lieve kerstgroet, Jacqueline

17 opmerkingen:

  1. Wat een gezellig huisje, zie een klein stukje, maar dit straalt al warmte met zich mee!
    Geniet van je kerstsfeertje in huis..

    Je header is ook goed gelukt, echt heel leuk gedaan zo.

    Succes met alles hoor.

    Lieve-Groetjes, Verie

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Fijn dat het gelukt is met je header!
      Bedankt voor je berichtje, zeker het versje gebruiken wij ook nog, merk toch als je ouder wordt dat een vrij gebed fijner is;)!
      Maar met onze nichtjes zingen we dit zeker..

      Lieve-Groetjes, Verie

      Verwijderen
  2. Wat een heerlijke sfeervolle kerstsfeer bij jou.....Prachtig de kaarsenpanelen en de kleur is perfect...ook de papieren engeltjes...waanzinnig mooi gemaakt....alles ziet er prachtig uit....fijn weekend en lieve groet Marjon

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Het binnenkijken waard hoor, wat een mooie sfeer zet jij neer, zo sfeervol
    en zo landelijk. Je engeltjes zijn heel mooi zeg, weer een idee!!!
    Geniet lekker van je weekend, nog een paar dagen en dan vakantie!!

    Lieve groetjes, Eefie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat ziet dat er mooi uit!! Hou zo van deze kleuren, lekker rustig maar toch warm en gezellig!
    En de veranda buiten.. wat is dat een plaatje!
    Mijn zoontje van 8 keek net mee en zei toen hij de foto bovenaan je blog zag "dat ziet er gezellig uit!?!"

    Geniet van je weekend!

    Groetjes, Miriam
    ('t Bezige Bijtje)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat ziet 't er gezellig uit bij je! Lekker van genieten.
    Hier is de ergste drukte nu voorbij! Onze kerstboom staat, het huis is aan kant en in kerstsfeer. Gisteren hebben Myla en ik ook kerstkoekjes gebakken. Nog een weekje school en werken en dan lekker twee weken vrij, heeeeeeeerlijk vooruitzicht!
    Fijn weekend nog verder.
    Groetjes, Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heerlijk gezellig bij jou, Jacqueline! Echt jouw stijl.
    En het ziet er lekker uit bij jongste zoon.
    Mijn mond viel bijna open bij de prachtige panelen met kaarsjes! Heel mooi!
    Nog een week werken en dan heb je heerlijk vakantie!
    Rust lekker uit en geniet van alles om je heen.

    Veel liefs, Gerry

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Nog even doorbijten en dan straks genieten van een welverdiende vakantie! Je huis is in ieder geval al helemaal in stijl versierd en vanavond lekker op de bank met een kopje koffie en een heerlijk zelfgebakken koekje.

    Fijn weekend. X

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Je huis en tuinhuis zijn al voorzien van een prachtige Kerstsfeer. Nog een week er tegenaan en dan lekker vrij!
    Dat wordt vast genieten van het moois en de rust om je heen.
    Fijn weekend, liefs Linda

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Gezellige kersthoekjes. Lekker van genieten in je vrije weekend, zelfgebakken koekje erbij. Hier is het nu ook een echt kersthuis en ik vind het prachtig, maar rond oud en nieuw ben ik er meestal ook helemaal klaar mee, zo gek. Dan moet alles er weer uit en wil ik rust! Fijn weekend, Ilona.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Het ziet er heel gezellig uit. Wij hebben vandaag de boom opgetuigd. Het is hier nu ook behoorlijk kersterig. Groetjes Sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een heerlijke kerstsfeer heb je al in je huis! Ziet er super gezellig uit!
    Fijne zondag. Groetjes van Aleta

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Gezellig de kerstsfeer in huis. Ik vind de lichtjes altijd zo mooi. Ben gek op rendiertjes en engeltjes. En de boom zetten, daar zie ik altijd wat tegenop, als de lichtjes er maar weer inzitten, dan gaat het wel weer vind ik altijd. Geniet jij lekker van je vrije zondag en de koekjes natuurlijk. Nog een weekje doorbijten, dan heb je twee vrije weken. Succes met de laatste loodjes van 2013. Groetjes, Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Heel gezellig ziet het er bij je uit. En dan met een heerlijke geur van kerstkoekjes, helemaal top.
    Succes met de laatste leken op school en op naar de kerstvakantie.
    Groetjes, Ingrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Tja wat zijn we druk he??? voor twee dagen.....ik doe niet veel dit jaar aan kerst hoor...word er altijd erg onrustig van,,,,,,ja bloemen dat wel !!...maar verder heel weinig...gezellig bij je hoor !!...liefs Ria...x !

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Prachtige kerstdecoratie, wat een mooie sfeer in je huis!
    Gezellig om hier even langs te komen.
    Fijne dag,
    grtjs Vanessa

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Ziet er erg leuk uit ! Ik ben benieuwd naar de komende foto's.

    Fijn weekend,
    Lieke

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je reactie!
Erg leuk als je een berichtje achterlaat, ik lees ze graag!