Label-24

Welkom op mijn blog: wonen, creatief, landelijk en stoer...

zondag 24 november 2013

Wintertuinfair...



Gisteren hebben we een zeer geslaagde tuinfair hier gehad! Het weer zat helemaal mee, droog, weinig wind en winters koud. Veel bezoekers en een goede verkoop! Maar vooral de gemoedelijke sfeer, enthousiaste  reacties, prettige samenwerking met zijn drieen maakten het tot een geslaagde dag!

De avond tevoren hadden we alles al grotendeels klaar gezet, datalleen was al eenfeestje op zich!
En maar goed ook, want de volgende ochtend stond ik al vroeg weer buiten en had de tijd tot 10 uur zeker nodig! Heb nog net wat foto's kunnen nemen, ik kwam er daarna niet meer aan toe.
Jongste had afgelopen week knieperties gebakken en ter plekke heeft hij ze ook nog gebakken...dat was zeker een succes! Hij heeft ze allemaal verkocht, net 10 jaar en al helemaal zelfstandig daar met zijn "kraampje" . Helaas geen foto van genomen, ook de oprit even vergeten met de trap en kaarsjes...
Wel nog een paar andere foto's:
Juist het ongedwongene van zo'n kleinschalige aanpak in eigen tuin spreekt me aan. Mensen gewoon lekker laten rondsnuffelen in je tuin en tuinhuis tussen alle spullen heeft toch echt mijn voorkeur .....
Tuurlijk is het ook een hele klus om alles op orde te hebben maar zeker de moeite waard!

Gemist? Komende dagen zet ik de kerst en winterspullen op de site en binnenkort heb ik geregeld 
" open (kerst) huis" ...tuinhuisje open, koffie en thee erbij, kerstsfeertje, kaarsjes aan..dat is echt kleinschalig maar erg gezellig....

Zo, dat was het dan maar weer, hoop dat ik jullie een beetje indruk heb kunnen geven. Bedankt voor jullie goede wensen vooraf en lieve reacties!

Jacqueline

15 opmerkingen:

  1. Wat ziet het er super knus en gezellig uit. Fijn dat het weer zo'n leuke dag was, ook voor jou!
    En nu een dagje bijkomen? Groetjes, Ilona.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ziet er super uit zeg !! fijn dat het geslaagd was...fijne zondag !!...x !

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heerlijk zo'n eigen winkeltje bij huis, het stond lekker vol! Fijn dat het weer zo geslaagde dag is geweest!
    Gezellige bijkomzondag, liefs Linda

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Helemaal mijn stijl, al die mooie creaties!!
    Helaas woon je te ver weg maar via je blog toch sfeer "kunnen proeven".
    Wat stoer van je zoon zeg, en alles verkocht!!
    Fijne zondag
    Groetjes Patricia

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuk! Zag er gezellig uit! Fijn dat het een geslaagde dag was!

    Groeten Maaike

    BeantwoordenVerwijderen
  6. O Jacqueline, wat ziet het er geweldig uit! Leuke spullen en gezellig sfeertje. Heerlijk dat het zo geslaagd was. En inderdaad het kleinschalige, ongedwongen, knus, lekker in je eigen 'achtertuin' dat vind ik ook het leukst. Over 2 weekjes mag ik ook weer, zin in!
    Nu lekker genieten van een rustige, luie zondag.
    Groetjes, Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ziet er heel gezellig uit. Je hebt leuke dingen, maak je alles zelf of koop je ook nog wat in?
    Nog een fijne zondag.

    Groet, Agnes.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. wauw..wat een werk....het ziet er heel gezellig uit!

    Groeten Willianne

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Oh, dat ziet er wel heel erg gezellig uit Jacqueline en fijn dat het zo'n succes is geweest.
    Wat een leuke foto van het wasrek met al die witte dennenappels.
    Groetjes, Ingrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat fijn dat het geslaagd was, je kunt terugkijken op een heerlijke dag
    met veel mensen om je heen die net zo enthousiast waren.
    Als ik het zo zie heb ik spijt dat ik niet even aan ben komen waaien:)

    Fijne week en lieve groetjes, Eefie

    BeantwoordenVerwijderen
  11. He wat heerlijk zo met al die spullen, erg knus en fijn dat je een goede dag hebt gehad.

    Lieve groet,dinah

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat ziet het er weer gezellig uit! Fijn dat het een succes was en het blijft inderdaad erg leuk om op deze kleinschalige manier een fair te organiseren.

    Fijne avond.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Het ziet er weer super uit! Wat een werk! Maar het resultaat is er dan ook naar. Heerlijk dat kleinschalige. Het geeft een mooie persoonlijke sfeer en daar houden mensen volgens mij heel erg van.
    Goed te horen dat het helemaal geslaagd was!
    Fijne week. Groetjes van Aleta

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat ziet het er gezellig uit, fijn dat het een geslaagde dag is geweest voor je! Hier was het mooi weer, heb nog aan je gedacht! Hoop echt eens aan te komen op een zaterdag! Fijne dag vandaag en lieve-groetjes, Verie

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Oh het ziet er allemaal weer super gezellig uit! Ik ga zeker even rondneuzen in je webshop.

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je reactie!
Erg leuk als je een berichtje achterlaat, ik lees ze graag!