Label-24

Welkom op mijn blog: wonen, creatief, landelijk en stoer...

vrijdag 15 november 2013

Fair...

 
Ja...nog een weekje en dan is er de winterfair weer in mijn tuin! Dus vandaag even een fairpost!!!
Het zolderkamertje staat hier vol...te wachten tot alles volgende week op de fair kan worden gezet. Daarna gaat natuurlijk wat er nog over is, weer in het tuinhuisje...


Natuurlijk ben ik weer heel benieuwd hoe het gaat lopen...blijf het altijd wel weer spannend vinden.
Maar de folders hangen hier her en der bij de supermarkten, en de fair staat ook vermeld bij Alles Brocante en ik heb via mijn eigen kanalen natuurlijk al wel 'reclame" gemaakt! Het is en blijft toch een leuke hobby...
En weet je wat het leukste is? De contacten en enthousiaste reacties! Voor de winst hoef ik het niet te doen, het is hobby en daar zijn de prijzen ook naar...
 
Een klein tipje van de sluier:
 Brocante en eigenge(h)maakte producten van collega Rina
en van haar ook jams!
 
Natuurlijk veel van mijn eigen woondecoraties!
 
En handgemaakte sieraden van vriendin
Alita

Juist het kleinschalige doet het hem denk ik....en natuurlijk staat de koffie en thee klaar met lekkernij....ik heb er weer zin in! Komende week de laatste voorbereidingen en de tuin maar eens een beetje in het gelid brengen! Nu nog op zoek naar een kerstboom want een beetje kerstsfeer is natuurlijk wel leuk! De sneeuw denken we er maar bij....
 
Dus..heb je zin en tijd! Kom gezellig langs, ook is er nog de grote winterfair in de evenementenhal hier dus wie weet mooi te combineren!
Op mijn site alle info!
 
Wens ik jullie een fijn weekend!
Natuurlijk alle volgers en lezers bedankt voor alle lieve en leuke reacties, dat maakt het zo waardevol!
Lieve groet, Jacqueline
 
 
 
 

 



 

11 opmerkingen:

  1. Spannend....succes meis aan je mooie spullen zou het niet liggen...komt zeker goed!!! Liefs Ria....x!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat zijn er al leuke dingen gemaakt. Ik hoop voor je op een geslaagde dag en dat er dus niet veel meer naar het tuinhuisje hoeft. Maar ik houd je webwinkel wel in de gaten.
    Dus succes zaterdag!
    Fijn weekend, Groetjes Ingrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk Jacqueline! Succes met de laatste voorbereidingen en succes!

    Fijn weekend

    Groetjes, Pietrik

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuk dat je al zo veel mooie dingen hebt gemaakt en zo ver bent met de voorbereidingen.
    Ik denk dat ik het moet af laten weten deze keer.
    Maar ik wens je wel heel veel plezier en succes!

    Liefs, Gerry

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Blijft leuk om te doen! Ik wens je dan ook nog veel succes met de voorbereidingen en een gezellige en geslaagde fair toe.

    Fijn weekend.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een inspiratie doe ik weer bij jou op, het is zo leuk om te zien hoe je alles
    met liefde maakt en dan anderen weer heel veel plezier geeft met deze mooie spullen.
    Veel succes de komende week en jouw fair komt weer helemaal goed.

    Lieve groetjes, Eefie

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Oh wat heb je er weer een werk van gemaakt, dat zie ik wel. Leuk hoor! Veel plezier met de voorbereidingen. Liefs Carolien

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ach, wat leuk allemaal weer, zelfs een rendiertje van klei, grappig!
    Succes met de rest van je creaties en een gezellig weekend verder, Linda

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ik heb gisteren samen met mijn vriendinnen een herfst/winterfair gehouden. Het was wederom een groot succes. En inderdaad altijd spannend of er mensen komen maar ook nu kwamen de mensen weer in grote getale. En de opbrengst die ook voor ons niet het belangrijkste is was goed. We hebben weer een leuk startkapitaal voor het maken van spulletjes en inkoop van leuke brocante spulletjes. Succes a.s. zaterdag!!

    Groet,
    Jeanette

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat leuk en inspirerend om te zien dat jij ook al lekker bezig bent voor de winterfair, veel succes én plezier zaterdag!
    Na alle drukte kom je maar eens gezellig theedrinken:)

    lieve groet, Tjits

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een gezellige spulletjes laat je allemaal zien.
    Ja wat is dat heerlijk he om eerst lekker creatief bezig te zijn en het dan te verkopen aan lieve klanten.
    Ik hoop dat jullie het top krijgen met veel bezoekers.
    Geniet er lekker van.
    Liefs gerda

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je reactie!
Erg leuk als je een berichtje achterlaat, ik lees ze graag!