Label-24

Welkom op mijn blog: wonen, creatief, landelijk en stoer...

dinsdag 12 november 2013

Achter de schermen....

....ben ik flink bezig voor mijn (kleinschalige)  wintertuinfair die er al weer aan komt op 23 nov. a.s.!
Nog anderhalve week te gaan maar gelukkig heb ik al wel veel klaar!
Was eerst een beetje voorzichtig ermee, want ik ben sinds aug. met een studie/cursus voor mijn werk begonnen en had nog geen idee hoe en wat dat zou uitpakken...
Maar gelukkig bleef er tot nu toe wat hobbytijd over en komt het zwaartepunt wel te liggen na mijn fair qua tijdsbestek.
Verder wordt de fair aangevuld met handgemaakte sieraden van vriendin en o.a.brocante van collega.
We maken er een gezellige dag van, knus en persoonlijk..!
Welkom dus allemaal....op mijn site vind je alle info!
 



 
Ondertussen vond hier intern een kleine volksverhuizing plaats...oudste naar zolder, jongste naar kamer oudste, manlief naar kamer jongste! En waar laat je je spullen tussendoor?
 
Ondertussen dat ik dit schrijf, hoor ik het tv nieuws op de achtergrond....tja, daar word je stil van...is alles betrekkelijk.
Hoezo fair? Kerst?
Dat voelt dus wel heel dubbel....
 
 
Jacqueline
 
 


 

9 opmerkingen:

  1. Fijn dat je lekker opschiet voor de fair, Jacqueline en dat je het hobbyen nog een beetje kunt vasthouden naast je studie.
    En gelukkig is de verhuizing ook achter de rug. Iedereen weer zijn eigen stekkie.
    Ja, het is vreselijk wat de natuur kan aanrichten, dan is het niet zo lieflijk meer. En dan wordt er veel betrekkelijk.
    Maar we moeten toch doorgaan: bidden en werken.

    Liefs, Gerry

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik lees dat je lekker bezig bent geweest met van alles en nog wat. Ach, jij kan toch niet zo lang stilzitten, toch?
    Het is heel erg wat er soms gebeurt om ons heen, maar stel je voor dat we niet meer kunnen genieten van de
    kleine onnozel lijkende dingen. Dat zou ook niet goed zijn!
    Lieve groetjes, Linda

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Je hebt er maar druk mee...studie, de winterfair, kleine volksverhuizing...veel succes!
    Er gebeuren veel vreselijke dingen....toch proberen te genieten van de kleine dingen in het leven!
    Groetjes van Nicole

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Succes met de voorbereidingen....enne ben net thuis....en weet niet wat voor vreselijks je hebt gehoord vandaag......pffff....ga zo even nieuws kijken.....liefs Ria...x !

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heel veel succes met de voorbereidingen,het ziet er al top uit..
    Groetjes Chris

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een tegenstelling toch, ik zag straks ook nog wat beelden en dan denk ik, waar maak ik me druk om...
    Wij boffen enorm dat we in een land wonen waar betrekkelijk weinig natuurgeweld is, tel je zegeningen!!
    Desondanks geniet ik wel van al je mooie spullen!!!


    Lieve groet, Eefie

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Je hebt al weer prachtige spulletjes gemaakt voor je fair! Nog veel plezier met je verdere voorbereidingen!
    Groetjes van Aleta

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Heerlijk weer zo'n winterfair. Ik zat al even te bedenken of ik niet toevallig ook voor iets anders bij jullie in de buurt moet zijn, maar ik geloof niet dat ik iets plausibels kan verzinnen. Je hebt helemaal gelijk, wij maken ons druk over kerstballen en pepernoten maar een paar uur vliegen verder op hebben ze hele andere prioriteiten. Ik vind het goed om daar ook met mijn gezin zo nu en dan bij stil te staan. Succes volgende week.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Fijn dat je nog tijd over hebt om te knutselen. Misschien kom ik wel gezellig even langs de 23 e. Komt Jennita ook weer?
    Groetjes, Nancy

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je reactie!
Erg leuk als je een berichtje achterlaat, ik lees ze graag!