Label-24

Welkom op mijn blog: wonen, creatief, landelijk en stoer...

donderdag 10 oktober 2013

Voor en na...Annie Sloan

Een update! Het kostte even tijd afgelopen weken maar nu dan mijn post over de slaapkamer pimp deel 1! Zoals al gezegd vorige keer heb ik de gok gewaagd en onze schuifdeuren van de slaapkamer kast geverfd met Annie Sloan verf! Best eng want de deuren waren gefineerd in ahornkleur, destijds in maar nu echt niet meer onze smaak. Nieuwe deuren wordt te gek natuurlijk maar een andere kleur was wel welkom! Zo was het:

Nu ben ik nogal van de budgetvriendelijke oplossingen en zo hebben we de Annie Sloan verf gekocht en ben ik aan de gang gegaan.
Deuren eruit, op schragen en op bed met kleed en aan het werk met de kwast. Het dekte niet in 1 keer maar het hechtte wel goed! De tweede laag ging echter wel stroef maar de oplossing kwam door de tip de kwast steeds even in een kommetje water te dopen en dan verder te verven. dat ging prima! met 3 lagen kon ik het wel aardig goed krijgen! Later heb ik de was erop gedaan en nu is onze deuren- wand wit, old white wel te verstaan!3 deuren in totaal en we hadden al een spiegeldeur.
Kijk maar :
Het lijken haast gekochte witte deuren maar in het echt zijn ze mooi mat en kun je wel zien dat het krijtverf is.
Met de  slaapkamer zelf zijn we nog niet klaar. De laminaatvloer is al aangepast met nieuw laminaat in steigerhoutlook (was ook ahorn). Ons bed is nieuw van oud steigerhout maar de grijze wand erachter kleurt toch net niet....daar gaan we ook nog mee aan de slag. Iets van Annie Sloan erop zodat het wat een oude look krijgt? Soort white wash effect? Ik ga het uitproberen!
Gordijnen nog en dan echt af "stylen". Ik heb wel de tijd...alles stap voor stap.
Voorproefje:
 
 
Maar de verf werkt dus prima en nu staat ook de eettafel in de planning. Zal jullie dan ook weer voor en na foto's laten zien! Maar dat duurt nog eventjes....
Er is wel meer om over te bloggen dus ik meld me wel weer!
 
Bedankt steeds voor jullie reacties, dat maakt het bloggen zo leuk!
Lieve groet, Jacqueline
 
 

12 opmerkingen:

  1. Goed gelukt zeg !!!! geweldig !!!..liefs Ria...x !

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooi hoor!

    Alvast een fijn weekend

    Groetjes, Pietrik

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dat ziet er mooi strak uit, Jacqueline. Dat is goed gelukt zeg!
    En jullie bed is ook prachtig, ook mooi dat hoofdeinde.
    Op naar de muur!

    Lieve groet,
    Gerry

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Lekker aan de slag en met mooie resultaten.
    leuk om zo al snel resultaat te zien en het bevalt je goed!!!
    Je bed is hele stoer.

    Lieve groet,
    Eefie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Jullie zijn aan een grote klus begonnen. Maar wat al gedaan is ziet er mooi uit. Ook het bed. Succes er verder mee en alvast een fijn weekend,groetjes Ingrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Fijn dat het naar je zin is. Zo leuk om iets op te zien knappen, daar hoef je echt geen nieuwe kast voor te kopen!
    Lieve groet, Linda

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik ben heel erg benieuwd naar het eindresultaat! Tot zover ziet het er al prachtig uit.
    Lieve groetjes, Peet.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Een hele klus, maar wel leuk als het dan naar je zin wordt... Deze eerste foto's zien er in ieder geval veelbelovend uit!

    Fijne avond.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Is uitstekend gelukt! Wat een mooie kast nu. Het bed en steigerhout zien er veelbelovend uit! Ik kijk al uit naar je volgende post!

    Geniet er nog van! Fijn weekend,
    Liefs wendy

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Volgens mij wordt het heel leuk en die Annie verf lijkt mij ook wel wat.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Das goed geluk, Jacqueline! Fijne verf lijkt me!
    Fijne avond!
    X. Nicole

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je reactie!
Erg leuk als je een berichtje achterlaat, ik lees ze graag!