Label-24

Welkom op mijn blog: wonen, creatief, landelijk en stoer...

zondag 27 oktober 2013

Update

Sorry, lang geleden dat ik in Blogland was! Reden: badkamer gepimpt, slaapkamer verder aan het restylen, drukke week op school voor de vakantie, diepvries kapot dus gedoe met bijkeuken verandering, enz.en ten slotte midweek naar Berlijn geweest met manlief om te vieren dat we 20 jaar getrouwd waren vorig weekend! Heerlijk!
Kortom: allerlei dingen die tijd vroegen!
Komende posten zal ik er wat van laten zien!
 
Begin ik maar met de badkamer..al tijden een doorn in het oog ..en elke week weer het gedoe met allerlei potjes en prullen van het planchet halen en soppen..ik wilde alles achter de deur!
Via MP een spiegelkastje gevonden...eerlijk gezegd viel het tegen, niet schoongemaakt en niet zo mooi als het op de foto leek....in de stromende regen ergens in de middle of nowhere opgehaald. Niet echt blij mee. Maar goed, de maat stond me wel aan. Dus toch maar meegenomen..
Uiteindelijk thuis goed schoongemaakt en de lelijke plekken verborgen achter...zwart tape dat gebruikt wordt als antislip op de trap!
 
Toen nog de blauwe latten zwart gespoten, steigerhout toegevoegd, eigenlijk een hele andere badkamer zonder amper iets gekocht te hebben! En ik geniet er elke dag van, heerlijk vlot klaar en mooi opgeruimd!


Tuurlijk zou een complete verbouwing/renovatie vast mooier zijn maar dat is nu niet haalbaar en bovendien...niet nodig. Op termijn willen we de verwarming nog wel vervangen..maar voor nu ben ik dik tevreden en best een beetje trots op het resultaat!
Komende week weer aan het werk en ook bezig met de winterfair die ik hier weer houd op 23 november.
Fijne herfstweek allemaal en ik kom gauw weer bijlezen!




















 

14 opmerkingen:

  1. Je badkamer heeft een minimetamorfose ondergaan met een heel mooi resultaat hoor,
    lekker stoer zo en leuk dat je met een minimaal budget zo'n resultaat bereikt.
    Lekker even naar Berlijn, hoe vond je het???? IK vind het nog steeds
    één van de mooiste Europese steden omdat er zoveel te zien is, de afwisseling
    die er is door de geschiedenis, is zo duidelijk te zien.

    Ik wens je weer ene heel mooie week!!
    Lieve groet, Eefie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooi hoe je je badkamer hebt gepimpt!! Het is erg leuk geworden. Fijn weekend nog!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk hoor een metamorfose die weinig geld heeft gekost, makkelijk als je zelf handig/creatief bent! Een midweek naar Berlijn, klinkt goed.

    Nog een fijne dag.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Nog vergeten... mooie nieuwe header!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een paar kleine veranderingen kunnen doen, even een frisse wind er doorheen, mooi!
    Gezellig dat jullie saampjes een midweek weg zijn geweest!
    Kom maar op met die volgende posten!
    Lieve groetjes, Linda

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuk allemaal hoor...fijne week liefs Ria...x !

    BeantwoordenVerwijderen
  7. En zo werd het door jouw inspiratie toch een mooi spiegelkastje. En mede daardoor heb je toch een fijne badkamer.
    Groetjes, Ingrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ziet er gezellig uit! Juist met eigen dingen is restylen het leukst! Lieve-groetjes, Verie

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Zo zie je maar weer.....een kleine verandering doet heeeel veel! Super mooie spiegelkast!
    Fijne dag!
    X. Nicole

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Mooi geworden! Het spiegelkastje ziet er prachtig uit zo, leuk idee.
    Lieve groetjes, Peet.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Het is echt mooi geworden en weet je soms hoeft een hele verbouwing niet. wij hebben ook net de badkamer een beetje gepimpt met een ander badmeubel en kolomkast, nou een heel ander gezicht en iedereen denkt dat we de hele badkamer hebben verbouwd..... Die relax van sisal vind ik erg mooi!!!!

    Lieve groet,dinah

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Zo leuk om tweedehands spulletjes op te knappen en met weinig middelen er weer iets heel leuks van te maken,
    daar geniet je extra van!

    lieve groet, Tjits

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Leuk dat kleine ingrepen zo'n groots resultaat opleveren! Zo geniet je er nog meer van. Je hebt super leuke sfeerhoekjes in je badkamer!
    Groetjes van Aleta

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Mooi zo'n zwart/wit combinatie, heel geslaagd!!

    liefs
    marieke

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je reactie!
Erg leuk als je een berichtje achterlaat, ik lees ze graag!