Label-24

Welkom op mijn blog: wonen, creatief, landelijk en stoer...

woensdag 2 oktober 2013

Tea time...

Onder het genot van een zonnetje, in de tuin, uit de wind en een eigengebakken stukje appeltaart
gistermiddag gezellig met Gerry van het blog Merel-Viool lekker bij gekletst!
De afspraak stond al een tijdje...en we hebben elkaar al wel vaker gesproken tijdens de fairs hier waar Gerry spontaan kwam helpen met de koffie en thee maar nu was het gewoon even gezellig in de tuin zitten...


Onder de overkapping was het toch net te koud maar zo was het prima uit te houden.
Het blad met teatime kreeg ik voor mijn verjaardag...nog meer leuke dingen trouwens waar ik mee verwend ben, zal ze binnenkort ook even laten zien!
Bedankt voor jullie felicitaties, en Eefie: ook bedankt voor je lieve kaart!
 
En dan nu eindelijk aan de slag met de Annie Sloanverf...wat ik ga doen?
De schuifdeuren van onze slaapkamerkast verven...heel spannend want ze zijn van een soort gefineerd materiaal in de kleur Ahorn...dat past niet meer bij het nieuwe steigerhouten bed en de nieuwe vloer in dezelfde stijl...dus ga ik ze wit (old white) maken! Het schijnt te kunnen maar het is een heel raar idee dat dat erover kan...zonder voorbewerking! Maar een geweldige oplossing! Ik ga het jullie laten zien..voor en na!
Wordt vervolgd!
Fijne week verder!

9 opmerkingen:

  1. Leuk om zo even af te spreken met een medeblogster! En dan ook nog lekker kunnen genieten van het mooie herfstweer.Heerlijk!
    Ik ben ook erg benieuwd naar je kast.
    Groetjes van Aleta

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dat ziet er lekker uit thee en appeltaart. En een leuk dienblad heb je gekregen.
    Succes met het schilderwerk. Groetjes, Ingrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ben heel benieuwd hoor....wat een heerlijk weer hebben we toch he???....enne dat nieuwe kastje komt niet bij I kea vandaan hoor de oude wel......liefs van mij...x !

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat gezellig om met Gerry samen aan de thee te zitten, lijkt
    me heerlijk daar bij jou in de tuin,
    Nog een paar dagen lekker genieten van dit weer!!!

    Lieve groetjes,
    Eefie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heerlijk om te genieten van het zonnetje, een kopje thee, appeltaart en goed gezelschap! Succes met klussen, ben erg benieuwd naar het eindresultaat...

    Fijne avond. X

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuk Jacqueline!
    Ik kon gisteravond weer via de normale manier reizen en dat scheelde me mooi een half uur!
    En ik ben heel benieuwd hoe de Annie Sloanverf je bevalt en hoe de kast uitvalt na de verfbeurt!

    Liefs, Gerry

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Nog van harte met je verjaardag! Wat leuk om af te spreken met Gerry en wat lief dat ze je dan komt helpen. Was vast erg gezellig

    Groetjes, Pietrik

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat heerlijk zo'n gezellige middag samen met Gerry in je tuin bijkletsen en ondertussen genieten van thee en zelfgebakken appeltaart!
    Ik ben heel benieuwd naar je deuren!!

    fijne dag,
    lieve groet Tjits

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Leuk hoor dat je met die verf aan de slag gaat , en zeker een handige oplossing zonder voorbehandeling ja !

    Liefs Lieke

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je reactie!
Erg leuk als je een berichtje achterlaat, ik lees ze graag!