Label-24

Welkom op mijn blog: wonen, creatief, landelijk en stoer...

zaterdag 7 september 2013

September tuin...

September...hopelijk kunnen we deze maand nog wel genieten van veel buiten zitten... op mijn rondje tuin even wat foto's gemaakt.
Kerstomaatjes en komkommers geoogst.....
De brocante trap staat nu even tegen de klimop aan, het is een wirwar van vogels als het rieten hangertje gevuld is....
 
 
Een hortensia in vol ornaat, een beetje zwaar na de flinke bui van gisteren...
 

............en wat sierkool met grijs spul in een mand.....
Deze maand hebben we 3 verjaardagen, jongste , manlief en ikzelf ..en dat binnen en week! Wie weet kunnen we nog even lekker buiten vieren, tenslotte was mijn geboortedag een dag met 25 graden...je weet maar nooit!
Maar dat overgaan in herfst vind ik ook heerlijk!
Beetje koeler is wel fijn!
 
Bedankt voor jullie tips wat betreft de Annie Sloan, ik ga er zeker mee aan de slag en laat jullie het resultaat zien zodra het klaar is!
Fijn weekend!
Jacqueline

12 opmerkingen:

  1. Leuk hè, die kleine tomaatjes. Hier groeien ze ook in de tuin.
    Gezellig je ladder met snuisterijen.
    Alvast gefeliciteerd met alle verjaardagen en ik hoop dat je die buiten of onder je overkapping kunt vieren.
    Fijn weekend, groetjes Ingrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Lekker de eigen teelt van komkommers en tomaatjes.
    Dat geloof ik graag als je allerlei lekkere dingen aan de trap hangt, dat de vogels daar dol op zijn.
    Ik wens je een fijne week toe met jullie verjaardagen. De weersvooruitzichten zijn niet echt happy, maar misschien onder je overkapping nog.
    Een mooi weekend gewenst!

    Lieve groet,
    Gerry

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Een mooi♥ september tuintje♥..;)
    En geniet♥ van alle verjaardagen natuurlijk ook van H♥rte Gefeliciteerd allemaal..;)
    Liefs♥ en fijn weekend♥ Gaby..♥

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuk he, eigen fruit uit de tuin. Ik geniet er iedere keer weer van, het groeit en bloeit en dan kun je het opeten.

    Gezellig weekend, Roelie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heerlijk al die verse groente uit de tuin geniet er maar lekker van ...zou duimen dat je de verjaardagen lekker buiten kan vieren wens je nog een fijn weekend lieve groet rosita

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mmm komkommers uit eigen tuin! Die zijn extra smakelijk. En wat heb je een leuke trap staan.
    Groetjes van Aleta

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Gezond eten uit eigen tuin, heerlijk hoor! Heb je soms ook een kas ;-)?
    Mijn kas laat ik nog een keertje zien hoor, maar het enige wat daarin
    groeit, zijn de druiven...Vier je die drie verjaardagen allemaal apart???
    Je hebt het er maar druk mee, succes in ieder geval!
    Lieve groetjes, Linda

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Lekker een plekje met groenten uit je eigen tuin....heerlijk is dat altijd.
    Lekker bijkomen in je tuin na een werkdag is zo fijn, ik hoop dat er ook nog veel dagen komen.
    Alhoewel het hier nu behoorlijk plenst en wij afgelopen week dus geen druppel gehad hebben.
    Geniet van de verjaardagen, wanneer ben je jarig????

    Fijne zondag en lieve groetjes,
    Eefie

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Nou september is een feestmaand hier gaf ik aan, dus komende week nog geen verjaardagen, jongste de 17e, ikzelf 22 sept. en manlief 23 sept....heb ik ook een studiedag die 23e..op mijn vrije dag! maar we vieren het die 22e tegelijk! Groeten, Jacqueline

      Verwijderen
  9. Een echte feestweek dus !!...leuk hoor !! en ja na een nacht met heel veel regen hebben we nu heerlijk de zon volop hier !!..ik ga me lekker douchen en dan naar buiten yes !!...laat het nog maar heeeeeeeeel lang nazomeren !! liefs Ria...x !

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Een drukke, maar ook wel weer gezellige maand! En denk maar zo... alles op zijn tijd ;)

    Fijne avond.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Via via kom ik bij jou.
    Wat maak je leuke dingen zeg!! Heb ook even op je web-winkel gekeken.
    Echt super.
    Ik ga je volgen en veel plezier deze week.
    Gr. Mirjam

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je reactie!
Erg leuk als je een berichtje achterlaat, ik lees ze graag!